رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال فروپاشی زن و تبدیل آن به کالایی برای بهره برداری سیاسی هستند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال فروپاشی زن و تبدیل آن به کالایی برای بهره برداری سیاسی هستندبه گزارش  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت ولات حضرت «فاطمه زهرا» (س) پیامی برای زنان مسلمان منتشر کرد.

وی با بیان اینکه حق چنین مناسبتی این است که روز جهانی برای زن مسلمان اعلام شود، عنوان کرد: حضرت زهرا (س) مدرسه تربیت و فرهنگ برای الهام گرفتن تمامی معانی بخشش و بزرگواری است.

الحوثی ادامه داد: شایسته است که امت اسلامی به والاترین الگوی زن که تجسم کننده کمال انسانی و ایمانی در همه ابعاد و زوایاست، افتخار کرده و به آن ببالند.

رهبر انصارالله یمن در بخش از سخنان خود با جایگاه سرور زنان جهان اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) از زمانی که پا به عرصه وجود نهاد، بانوی اول بوده است.

الحوثی همچنین با انتقاد از رهبران آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: آنها دشمنان انسانیت و به دنبال فروپاشی زن و تبدیل آن به کالایی برای بهره برداری سیاسی هستند.

وی تصریح کرد: اربابان فساد و رذایل اخلاقی می ‌خواهند زن را به ابزاری برای نابودی اخلاق و ارزش‌های و پاشیدن ساختار اجتماعی جامعه تبدیل کنند.

وی جنگ دشمنان علیه مسلمانان را «جنگ نرم» برشمرد و گفت: دشمن طی آن بر تهاجم فرهنگی و ضربه زدن به اخلاق و، ارزش ها و اصول جامعه تمرکز کرده است.

انتهای  پیام/

برچسب ها: تحولات منطقه ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار