۲۳۰ مرکز اسکان فرهنگیان در لارستان به امکانات رفاهی مجهز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: امسال ستاد اسکان فرهنگیان با تجهیز ۲۰۰ کلاس درس، ۵ خانه معلم و ۲۵ سوئیت باشگاه فرهنگیان این شهرستان با ظرفیت ۱۲۰ نفر پذیرای مسافران و مهمانان فرهنگی و کارمندان دولتی است.

وی با بیان اینکه طرح اسکان به ۳ گروه ویژه (الف) و(ب) تقسیم می‌شوند، و این تقسیم‌بندی بنا به میزان تجهیزات و امکانات است، افزود: امسال مدارس مشمول طرح اسکان به ۴۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته فرش و ۲۰ دستگاه یخچال مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به تعمیر و تجهیز خانه‌های معلم تصریح کرد: برای سهولت مسافران فرهنگی، ۴ بنر بزرگ و ۲۰ بنر کوچک راهنمای ستاد اسکان در ورودی‌های شهرقدیم و سطح شهر نصب‌شده است.
مدیر آموزش و پرورش لارستان ادامه داد: پارسال بیش از ۱۶ هزار نفر روز مهمان بوسیله ستاد اسکان فرهنگیان لارستان پذیرش شدند، که شهرستان لارستان پارسال به لحاظ پذیرش مسافر در زمره ۵ شهر برتر استان فارس قرار گرفت.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از شهروندان درخواست کرد تا در راهنمایی مسافران نوروزی به سمت ستاد اسکان مستقر در آموزش و پرورش لارستان و همچنین نشانی مدارس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۲۲۴۷۹۹۵ و ۵۲۲۴۹۲۲۲ یا ۰۹۳۹۱۸۹۸۳۳۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ت

مجهز شدن مراکز اسکان فرهنگیان در لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار