مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : قریب به 70 درصد انرژی این استان در بخش تولید شامل صنعت و کشاورزی مصرف می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان با تشریح وضعیت شبکه ها و تاسیسات توزیع برق استان سمنان گفت: هم اینک شرکت توزیع برق این استان به بیش از 368 هزار مشترک برق خدمات ارائه می کند.

وی به ترکیب مصرف مشترکان برق اشاره کرد و افزود : قریب 70 درصد انرژی استان سمنان در بخش تولید شامل صنعت و کشاورزی مصرف می شود که این مهم مبیّن جهت گیری توسعه استان به سمت فعالیت های تولیدی است و این میزان ، حدود 22 درصد بیشتر از میزان مصرف این بخش در کشور است.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق استان تصریح کرد : یکی از شاخص های عملکردی ممتاز استان در 11 ماهه ی امسال ، تلفات انرژی الکتریکی است که در حال حاضر حدود 7.5 درصد است .

موسوی زاده با اظهار این که نصب نیروگاه خورشیدی در استان در بخش توزیع به مقدار یک هزار و 354 کیلووات است گفت : در راستای هوشمند سازی شبکه ها ، برداشت و ثبت کامل اطلاعات شبکه توزیع برق استان در سطح خطوط فشار متوسط و پست های توزیع ، در سامانه سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)، عملیاتی شده است .

پرداخت غیرحضوری 97.5 درصدی قبوض برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با ابراز این که وضعیت پرداخت غیرحضوری قبوض برق مصرفی در استان ، هم اینک 97.5 درصد است تصریح کرد: پروژه های پیک سائی سال 96 در بخش های بهره برداری ، مدیریت مصرف و خدمات مشترکین بیش از برنامه مصوب در استان عملیاتی شده و میزان تخفیف و مبلغ پاداش به مشترکان در طرح کاهش پیک بار به میزان 18 میلیارد و 402 میلیون ریال بوده که در قبوض برق مصرفی 249 مشترک همکار اعمال شده است .

وی تصریح کرد: احداث تاسیسات توزیع جهت تامین برق متقاضیان ، توسعه شبکه ها برای ایجاد زیرساخت های جدید ، اجرای پروژه های اصلاح و بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی الکتریکی و همچنین بهسازی شبکه روشنائی معابر ، به عنوان مهم ترین برنامه های این شرکت برای سال 97 به شمار می رود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.