از آغاز سال 96 تا کنون 131 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف برق در استان سمنان احداث و اصلاح شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه طرح های مورد نظر به منظور تامین برق مشترکان استان سمنان به انجام رسیده است گفت : در همین راستا 75 هزار متر شبکه دایر و 56 هزار متر خطوط برق رسانی بهسازی شده است.


وی با اشاره به این که از شروع سال 96 تا به حال، 101 ایستگاه هوایی توزیع برق نصب شده است افزود : طرح بهینه سازی 61 دستگاه پست های هوایی و زمینی توسط واحدهای اجرایی این شرکت اجرایی گردیده است .


حسینی نژاد با عنوان این که عملیات برقراری یک هزار و 363 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان به اجرا درآمده، اضافه کرد: طرح بهسازی دوهزار و 10 عدد چراغ روشنایی، از دیگر اقدامات این شرکت در عرصه خدمت رسانی است .

 

وی با ابراز این که سه هزار و 820 مشترک جدید جذب این شرکت شده تصریح کرد : هم اینک شمار مشترکان برق در استان سمنان بالغ بر 363 هزار مشترک است .


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: برای بهره برداری از طرح های ذکر شده، مبلغ 73 میلیارد و 139 میلیون ریال سرمایه گذاری گردیده است .


انتهای پیام / ه


نصب 101 ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.