رئیس دادگستری شهرستان دیلم با بیان اینکه تدبیر ویژه‌ای برای مراسم چهارشنبه آخر سال در دیلم اندیشیده شده گفت: مراسم چهارشنبه سوری سلب آسایش عمومی نقض آشکار حقوق شهروندی است.

تدبیر ویژه‌ای برای مراسم چهارشنبه آخر سال در دیلم اندیشیده شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمدرضا بازهوایی صبح امروز در نشست با فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم با اشاره بر اینکه حفظ رعایت حقوق شهروندی از بدیهیات و اصول اولیه است اظهار داشت: پلیس باید در عین اقتدار و تامین نظم و امنیت جامعه حقوق شهروندی و کرامت انسانی را حفظ کند.

وی، تقوا و امانتداری و معنویت را لازمه خدمت به مردم دانست و افزود: این صفات همراه با رافت و مهربانی لازمه حفظ حقوق شهروندی است.

رئیس دادگستری شهرستان دیلم با اشاره به تعطیلات نوروزی پیش‌رو و بروز برخی جرایم در این ایام گفت: نیروی انتظامی بخش اعظمی از توان خود را محدود به ایام نوروز کند تا شادی و آرامش و نشاط شهروندان فراهم شود.

بازهوایی با تاکید بر استقرار پلیس در محلات مختلف شهرستان دیلم در تعطیلات نوروزی تصریح کرد: شهرستان ساحلی دیلم هر ساله هدف بیشتر گردشگران نوروزی است که ایجاد امنیت پایدار و فراهم شدن آرامش و آسایش مردم در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: این اقدام علاوه بر افزایش رضایت مندی و احساس امنیت شهروندان سبب افزایش منزلت اجتماعی پلیس در نزد شهروندان می‌شود.

رئیس شورای حفظ حقوق شهروندی شهرستان دیلم با اشاره به بازدید و بازرسی‌های انجام شده از کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان دیلم عملکرد این واحد‌ها را مطلوب ارزیابی و مراتب تقدیر خود را اعلام کرد.

بازهوایی به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان و بر هم زنندگان آرامش مردم افزود: چهارشنبه سوری سلب آسایش عمومی و نقض آشکار حقوق شهروندی است که علاوه بر ضرورت اهمیت افراد به سلامتی خود و جامعه لازم است تدابیر ویژه‌ای اتخاذ تا ان شالله آرامش جامعه حفظ شود.

در این نشست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیلم نیز آمادگی کامل این نیرو برای اجرای قانون و انجام وظایف محوله را اعلام کرد و افزود: رعایت حفظ حقوق شهروندی و جلب رضایت مردم و رسیدگی به مشکلات آنان در دستور کار پلیس شهرستان دیلم است.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های انتظامی در سطح شهر دیلم در ایام تعطیلات نوروزی گفت:همکاری شهروندان در برقراری نظم و امنیت نقش به‌سزایی دارد.

وی تصریح کرد: پلیس به دنبال بهره گیری از تمام توان و تجهیزات خود است تا بستر مناسبی برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/ م

 تدابیر ویژه برای برخورد با مخلان امنیت در دیلم اندیشیده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.