معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: اقدامات پیشگیری از جرایم در ایام نوروز تشدید می‌شود.

تشدید اقدامات پیشگیری از جرایم در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عباس کشاورزی صبح شنبه در نشست مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال استان و شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر اظهار داشت: در روز‌های پایانی سال هستیم و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای چهارشنبه پایانی سال انجام شود.

وی از تلاش برای پیشگیری از مخاطرات و آسیب‌های در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه باید همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: برای اینکه ایام نوروز شاد و سالم و بدون دغدغه را داشته باشیم باید همه دستگاه‌ها و در رأس همه دستگاه قضا برای جلوگیری از بروز آسیب‌ها در چهارشنبه آخر سال تلاش کنند.

وی از مهمترین برنامه‌ها در ایام پایانی سال به کنترل سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار زندانی از طریق لغو مرخصی پایان سال اشاره کرد و افزود: گشت‌های انتظامی برای جلوگیری از سرقت‌های شبانه باید فعال شود.

کشاورزی خواستار رعایت مسائل و نکات ایمنی توسط مردم شد و خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال دیده شده است و برخورد لازم با فروش و توزیع و حمل مواد محترقه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اقدامات پیشگیری از جرایم در ایام نوروز تشدید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.