مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به آئین افتتاح بوستان نفس گفت: امروز برای تکریم اقدام ارزشمند اهدا کنندگان‌ عضو در این بوستان درخت می‌کاریم.

بوستان نفس به دستور شهردار تهران به این نام انتخاب شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران عصر امروز(چهارشنبه) با حضور در آئین افتتاح بوستان نفس که در محله گلابدره‌ به یاد کسانی که اعضای بدن خود را اهدا کردند برگزار شد، اظهار کرد: امروز بوستان نفس به دستور شهردار تهران که تاکید کرده بود یک محلی به این عزیزان و به نام آن‌ها نامگذاری شود، افتتاح شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با بیان اینکه امروز برای تکریم این ارزش، درخت می‌کاریم، گفت: درخت زیباترین موردی است که ما امروزه می‌بینیم و مردم به خوبی نسبت به درختکاری اهمیت می‌دهند.

وی با تشکر از مشارکت مردم در خصوص درختکاری، ادامه داد: روز جمعه اولین روزی بود که از خیابان ولیعصر‌(عج) طرح ساماندهی و احیای درختان چنار را به دستور شهردار تهران آغاز کردیم و روز سه شنبه هم درخت تدبیر توسط رئیس جمهور کاشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار