مدیر کل بنیاد شهید و امورایثار گران خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید و امورایثارگران حل مشکل اشتغال فرزندان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است.

بیکاری ۵ هزار نفر از فرزندان خانواده‌ شهدا، جانبازان و آزادگان خراسان رضویبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد حجت الاسلام و المسلمین حسین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بنیاد شهید جزو اولین نهاد‌هایی بود که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و حتی در دوران قبل از انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) گروهی را دراستان مامور به رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا کرده بودند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار دانشجو و دانش آموز در استان تحصیل می‌کنند و بنیاد شهید و ماهم توجه به مسائل خدماتی و رفاهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی ادامه داد: ۳۰۸ هزار نفر جامعه هدف اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان رضوی هستند وارتقا جایگاه جامعه ایثار گری به همه دستگاه‌های اجرایی مربوط است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به این که ۱۰۹ مدرسه شاهد در سطح استان وجود دارد گفت:امروز ۵ هزار و ۵۰۰ فرزند شهید، جانباز و آزاده بیکارهستند ودر جلسات مختلف با دستگاه‌های اجرایی اولین مسئله بحث اشتغال این افراد است.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی افزود: مزار‌های شهدا سامان دهی خواهد شد واگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش پیداکند باید فرهنگ ایثار و شهادت ترویج پیدا کند.

انتهای پیام// ز.‌ی


نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.