مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: زنگ آغازین جشن نیکوکاری در ۶۲۶ آموزشگاه استان خراسان شمالی نواخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛، عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی در مراسم آغازین این جشن بابیان اینکه امسال ۶۲۶ مدرسه این استان در برگزاری جشن نیکوکاری مشارکت دارند، گفت:: هم‌اکنون شش هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند و شش هزار و ۸۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی جشن نیکوکاری را الگویی سازنده در تربیت کودکان و دانش آموزان بیان کرد و افزود: دانش آموزان تحت حمایت این نهاد دارای استعداد‌های بسیاری هستند که برای رسیدن به موفقیت نیاز به امکانات دارند.

اهرابی با بیان این که تمامی کمک‌ها مردمی جشن نیکوکاری در سرفصل‌های مختلف نیازمندی مددجویان هزینه می‌شود، بیان کرد: هم‌اکنون تمامی نیاز‌های خانوار‌های تحت حمایت در این نهاد شناسایی‌شده و این نهاد با دریافت کمک‌های مردمی در پی رفع نیاز‌های شب عید این عزیزان است.

وی گفت:: امسال برای آسان‌سازی جمع‌آوری کمک‌ها سامانه الکترونیکی سامانه#۰۵۸*۸۸۷۷* را در دسترس تمامی شهروندان عزیز قراردادیم و علاوه براین هم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به ۸۰۲ پایگاه نیکوکاری دایر در شهرستان‌های استان خراسان شمالی تحویل دهند.

زنگ نیکوکاری با حضور نماینده، ولی فقیه استان خراسان شمالی، مدیرکل دفتر امور امنیتی استانداری، مسئولان آموزش‌وپرورش و مدیرکل و معاونین کمیته امداد استان در مجتمع آموزشی دخترانه نرجس نواخته شد.

گفتنی است: جشن نیکوکاری فردا ۱۷ اسفند در میدان‌ها شهر و پایگاه‌های کمیته امداد خراسان شمالی و ۱۸ اسفند نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.


انتهای پیام /


۸۰۲ پایگاه نیکوکاری در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.