دانش آموزان شهرستان گناوه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، با حضور پرشور و گسترده در جشن نیکوکاری با دست‌های مهربان و سخاوتمند خود در آستانه سال نو به کمک همنوعان نیازمند شتافتند.

دانش آموزان گناوه‌ای درجشن نیکوکاری مشارکت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هفته احسان و نیکوکاری همه ساله در نیمه دوم اسفندماه با هدف نهادینه کردن سنت حسنه نیکوکاری در آستانه آغاز سال نو برگزار و اقشار مختلف بصورت خودجوش و از سر محبت به هموطنان نیازمند بویژه دانش آموزان بی بضاعت کمک‌های نقدی و غیرنقدی تقدیم و شادی‌های خود را بین آنان تقسیم می‌کنند.

مردم نوع دوست ایران در آستانه بهار علاوه بر تغییر و تحول در وضع زندگی و ظواهر خود و خانه تکانی و خرید لباس نو برای خود و فرزندان، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان را که از توانایی مالی لازم برخوردار نیستند فراموش نکرده و آن‌ها را در شادی خود شریک می‌کنند.

در آیینی که بصورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد دکتر حسابی گناوه باحضور مسئولان برگزار شد، دانش آموزان باشور و اشتیاق وصف نشدنی کمک‌های نقدی خودرا که در قلک و پاکت جمع آوری کرده بودند، در صندوق ریختند.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه در این آیین گفت: دستگیری از همنوعان از برترین و ماندگارترین خوبی‌ها است که مردم ایران اسلامی از جمله این شهرستان بار‌ها با مشارکت گسترده خود ادای تکلیف کردند.

مراد شمس الدینی افزود: هفته احسان ونیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه به مناسبت سالروز تاسیس نهاد انقلابی کمیته امداد به دستور معمارکبیر انقلاب آغاز و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد و دراین مدت برنامه‌های مختلفی در سطح شهر از جمله مدارس اجرا و از

ظرفیت‌های مساعدت دانش آموزان بصورت خودجوش استفاده می‌شود.

وی گفت: در جشن نیکوکاری پارسال در ۴۱ آموزشگاه ۱۲۰ میلیون ریال جمع آوی و در آستانه سال نو به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/م

مشارکت دانش آموزان گناوه‌ای درجشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.