مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو خبر داد و افزود: ۸۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان بوشهر برپا می‌شود.

برپایی ۸۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهالی استان بوشهر در کمک به هم‌نوعان خود همواره پیشتاز هستند و شاهد کمک‌های خوبی در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی با تقدیر از کمک‌های صورت گرفته توسط اهالی استان بوشهر برای کمک به نیازمندان و محرومان، خاطرنشان کرد: ارائه این کمک‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات و تامین نیاز‌های مستمندان و افراد نیازمند داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو خبر داد و افزود: ۸۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند، تصریح کرد: روز شانزدهم اسفندماه پایگاه‌های جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان بوشهر برپا می‌شود.

لطفی ادامه داد: روز هفدهم اسفندماه این جشن در نقاط مختلف شهر‌ها و روستا‌ها برگزار می‌شود و در روز هجدهم اسفند نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلی‌های جمعه استان برپا می‌شود.

وی ادامه داد: شماره حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ نزد بانک ملی برای دریافت کمک‌های مردمی تعیین شده است تا مردم کمک‌های خود را از این طریق نیز ارائه کنند.

انتهای پیام/م

ایجاد پایگاه جشن نیکوکاری در استان بوشهر

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.