جشن نیکوکاری روز چهارشنبه با نواختن زنگ نیکوکاری در ۹۰۹ پایگاه ثابت و سیار از امروز به مدت سه روز (۱۸،۱۷،۱۶) دراستان بوشهر آغاز شد.

جشن نیکوکاری در ۹۰۹ پایگاه استان بوشهر آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در این آیین در مدرسه سعادت بوشهر گفت: از این شمار ۸۰۰ پایگاه ویژه جمع آوری کمک‌های مدارس، ۲۱ پایگاه ثابت، ۴۰ پایگاه سیار در شهر‌ها و میدان‌های اصلی، ۳۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۱۸ پایگاه نیز در محل مصلا‌های نماز جمعه برپاست

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگی و همیاران معنوی کمیته امداد از جمله هد فهای برپایی جشن نیکوکاری است.

احمد لطفی افزود: استفاده از فضای فکری و برنامه‌ای اولیای دانش آموزان برای مشارکت در برنامه‌های همیاری با کمیته امداد در دستور کار قرار دارد.

وی اظهارکرد: اگر پیام نیکوکاری در مدرسه‌ها جاری شود از ابتدا تا انتهای سال شاهد برگزاری جشن نیکوکاری در مدرسه‌ها خواهیم بود و از این راه خیلی از مسائل و مشکلات مدرسه‌ها با تقویت روحیه نیکوکاری برطرف می‌شود.

لطفی بیان کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مدرسه‌ها در اختیار دانش آموزان نیازمند همان مدرسه قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن نیکوکاری هرسال با هدف ترویج احسان و نیکوکاری و تامین نیازمندی‌های شب عید خانوار‌های زیرپوشش با همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، آموزش وپرورش وسازمان بسیج برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همه کمک‌های دریافت شده مردمی تا پیش از پایان سال جدید بین نیازمندان توزیع می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فرصتی برای مهربانی به محرومان است گفت: شعار امسال این جشن با عنوان 'جوانه لبخند می‌کاریم' نام گذاری شده است.

وی با اشاره به نحوه پرداخت کمک‌های الکترونیکی به جشن نیکوکاری اظهارکرد: افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند در پایگاه‌های جشن نیکوکاری حضور پیدا کنند، می‌توانند از طریق درگاه الکترونیکی آنی پرداخت با شماره گیری #۰۷۷*۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ نزد بانک ملی، کمک‌های نقدی خود را به حساب جشن نیکوکاری پرداخت کنند تا به دست نیازمندان برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس تقویت حس نوع دوستی و کمک به دیگران در دانش آموزان است.

ناصرکرمی افزود: فراهم کردن شرایط تحصیل برای همه دانش آموزان از وظایف همه آحاد جامعه است که این مهم همدلی و مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و خیران را می‌طلبد.

در زمان حاضر ۶۶ هزار نفر در قالب ۳۲ هزار خانوار مددجو معادل ۷ درصد جمعیت استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد قراردارند.

انتهای پیام/م

زنگ نیکوکاری در ۹۰۹ پایگاه ثابت و سیار از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.