مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت:برخی از کشتی گیران آزاد کار در رقابت های قهرمانی آسیا آنطور که انتظار داشتیم ظاهر نشدند.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:به هر صورت با توجه به اتفاقات قبل از اعزام هم کادر فنی و هم کشتی گیران به لحاظ روحی و روانی  شرایط مطلوبی نداشتند اما در برخی موارد ضعف فنی آزاد کاران آنها را از رسیدن به موفقیت بازداشت.
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:چند کشتی گیر جوان ما که برای کسب تجربه و محک خوردن راهی رقابت های قهرمانی آسیا شده بودند و با تجربه ها هم آمادگی صد در صدی نداشتند البته سیاست خود ما هم همین بود که در مسابقات آسیایی فقط به دنبال نتیجه نباشیم.
دارنده 2 مدال نقره و برنز جهان درباره اینکه آیا از عملکرد کلی تیم رضایت دارد یا خیر گفت:اگر بخواهیم در مجموع ارزیابی کنیم از عملکرد آزادکاران رضایت نسبی داریم و به نظر من با برطرف کردن برخی نقاط ضعف کشتی گیران جوان می شود روی آنها در آینده حساب کرد.
طلایی در خاتمه خاطرنشان کرد:اگر شرایط مهیا باشد و بخواهیم طبق برنامه ای که تدوین کردیم پیش رویم هدف گذاری ما موفقیت در بازی های آسیایی اندونزی و جهانی 2018 است اما با وضعیت موجود کار بسیار سخت است ؛در هر صورت امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد کشتی به عنوان ورزش اول کشور که همواره مدال هایش در بازی های آسیایی و المپیک به داد ورزش ایران رسیده قربانی نشود.

انتهای پیام/

صحبت های محمد طلایی بعد از رقابت های قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار