محمد جواد ابراهیمی به مدال طلای وزن 92 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قرقیزستان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد که در وزن 92 کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل چانگ جائه سو از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 7 بر 3 زوشن لین از چین را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 5 بر 2 آدیلیت داولومبایف از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

همچنین در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان و نقره آسیا از قزاقستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی نیز در کمتر از 3 دقیقه جاورایل شاپیف از ازبکستان را با نتیجه 13 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.یزدانی در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر اویوتمان اورگودول دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را مغلوب کرد و مقتدرانه به مدال طلا رسید.

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل گرچک همرایف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد، وی در دور بعد نیز شائوفنگ لیانگ از چین را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد اما در دیدار نیمه نهایی مقابل نوریسلام سانایف دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در ديدار رده بندی با نتيجه پنج بر صفر در مقابل ژولچو بيكوف از قرقيزستان شكست خورد و پنجم شد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر پراوین رانا از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر 2 بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل مسلم اولویف دارنده کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد به به دیدار رده بندی رفت.حسين خانی در ديدار رده بندی در كمتر از سه دقيقه موفق شد اورگراوف از تركمنستان را با نتيجه 10 بر صفر شكست دهد و به مدال برنز این مسابقات برسد.

تا لحظاتی دیگر نیز امین طاهری برای کسب مدال برنز مقابل حریفان خود قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در جریان رقابت‌های روز نخست نخست عزت‌الله اکبری در وزن 79 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره بسنده کرد.نادر حاج آقا نیا در 57 کیلوگرم و یونس امامی در 65 کیلوگرم نیز پنجم شدند و سید احمد محمدی در وزن 70 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

مدال طلای وزن 92 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد آسیا به ایران رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار