شرکت گوگل از افزودن 20 زبان جدید به نرم افزار محبوب Gboard خبر داد.

برنامه Gboard گوگل به 20 زبان جدید مجهز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Gboard یکی از محبوبترین و پرکاربردترین برنامه های کیبرد جهت تایپ در سیستم عامل اندروید است. این نرم افزار با بیش از پانصد میلیون کاربر در سراسر جهان به اولین نرم افزار این زمینه تبدیل شده است.

شرکت گوگل برای اینکه بتواند محبوبیت کیبرد خود را همچنان بالا نگه دارد، سعی می‌کند هرچند مدت یکبار زبان های جدیدی به آن بیافزاید. در همین رابطه روز گذشته مسئولان گوگل اعلام کردند که تعداد 20 زبان جدید به این نرم افزار پرکاربرد افزوده اند.

این زبان های جدید شامل زبان چینی ( رسمی و عامیانه ) و کره ای می‌شود. بر اساس اعلامیه گوگل ، این دو زبان محبوبترین زبان هایی هستند که تاکنون در اپلیکیشن جی برد وجود نداشتند و کاربران زیادی تقاضای آپدیت و افزودن آن را داشتند که البته محقق هم شد.

گفتنی است؛ برنامه Gboard در مجموع از 300 زبان دنیا پشتیبانی می‌کند که این آمار 74 درصد زبان گویشی مردم جهان را تشکیل خواهد داد. همچنین لازم به ذکر است که آپدیت فوق احتمالا تا پایان امروز از طریق نرم افزار گوگل پلی برای همه گوشی های اندروید در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برنامه Gboard گوگل به 20 زبان جدید مجهز شد

برچسب ها: گوگل ، جذابترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار