یک منبع نظامی اعلام کرد دست کم ۴ نظامی سعودی در عملیات نیرو‌های تک تیرانداز و حملات توپخانه‌ای ارتش و جنبش انصار الله یمن کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی اعلام کرد دست کم ۴ نظامی سعودی در عملیات نیرو‌های تک تیرانداز و حملات توپخانه‌ای ارتش و جنبش انصار الله یمن کشته شدند.

این منبع نظامی تاکید کرد ۳ نظامی سعودی بر اثر حملات توپخانه‌ای و تک تیراندازی جنبش انصار الله و ارتش یمن در مناطق مختلف جیزان کشته شدند.

وی افزود یک نظامی سعودی دیگر به ضرب گلوله یکی از تک تیراندازان جنبش انصار الله در پایگاه العشه در نجران کشته شد.

جنگنده‌های (به اصطلاح) ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان نیز هشت بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند و مناطق مرزی یمن و عربستان نیز هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی نظامیان سعودی قرار گرفتند.

یک منبع محلی گفت: جنگنده‌های ائتلاف تحت امر عربستان شش بار مناطق مختلف استان الحدیده و دو بار نیز مناطق القد و الأزهور در شهرستان مرزی رازح در استان مرزی صعده را بمباران کردند.

این منبع محلی افزود یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای ارتش عربستان نیز مناطق مرزی در استان صعده از جمله شهر‌های مرزی منبه، رازح و غمر را هدف قرار دادند.

نیرو‌های ارتش و جنبش انصار الله یمن همچنین در عملیاتی ویژه در جیزان عربستان دست کم دو نظامی سعودی را به هلاکت رساندند و چهار مزدور خارجی تحت امر عربستان را به اسارت گرفتند.

نیرو‌های ارتش و انصار الله یمن در عملیاتی ویژه به مواضع نظامیان سعودی در منطقه قیس در جیزان حمله کردند.

در این عملیات دو نظامی سعودی و تعدادی از مزدوران خارجی کشته شدند.

انتهای پیام/

حملات توپخانه‌ای و تک تیراندازی انصار الله و ارتش یمن در جیزان عربستان

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار