مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۲.۲ میلیارد مترمکعب گاز در استان اردبیل مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: طبق آمار به دست آمده  در 11 ماهه امسال بیش از 2.2 میلیارد مترمکعب گاز در استان اردبیل مصرف شده است که 60 درصد این گاز مربوط به بخش خانگی و عمومی است.

وی با اشاره به این که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد جزئی روبه‌رو هستیم افزود: سال گذشته در این مدت در حدود 2 میلیارد و 246 میلیون مترمکعب گاز مصرف شده بود که امسال در همین مدت این میزان به 2 میلیارد و 291 میلیارد مترمکعب رسید که این موضوع نشان از روند مصرفی تقریبا یکسان دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: امیدواریم برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با فرهنگ‌سازی مناسب برای استفاده و مدیریت مصرف صحیح گاز در استان نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد تا بتوانیم خروجی آن را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم و در این زمینه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

خدائی اظهار کرد: امسال 35 واحد صنعتی به جمع واحدهای صنعتی استان افزوده شده و در مجموع یک هزار و 324  واحد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و تمام تلاش ما بر این است که جایگزینی سوخت این صنایع با گاز طبیعی را شاهد باشیم و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: وضعیت پوشش شبکه گازرسانی در استان اردبیل وضعیت مطلوبی را به سر می‌برد و شاهد افزایش مصرف گاز طبیعی در روزهای سرد سال بودیم که امید می‌رود در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های اساسی شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای کاهش مصرف گاز طبیعی در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

بهره مندی بیش از یک هزار واحد صنعتی از نعمت گاز در اردبیل

 

 

برچسب ها: گاز ، واحد صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار