عضو هیئت امنای مجمع خیرین سلامت کشور از کمک پنج هزار میلیاردی خیران در حوزه سلامت خبر داد.

کمک ۵ هزار میلیاردی خیران در حوزه سلامت/ احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان‌هامحمد آزاد عضو هیئت امنای مجمع خیرین سلامت کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت در راستای رفع کمبودها و نیازهای فضاهای آموزشی و بیمارستانی وارد عمل شده و تا به امروز اقدامات موثری انجام داده است.

وی ادامه داد: خیرین سلامت در گام اول قصد داشتند، تجهیزات و ابزارهای بیمارستانی  را به روز  کنند که زمان شروع کار و در مرحله اجرا  اقدام به ساخت ساختمان‌هایی برای اسکان همراهان بیماران کردند؛ خیرین به دنبال بازسازی بیمارستان های فرسوده و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی بودند که خوشبختانه تا به امروز در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده اند.

عرب با اشاره به اینکه خیرین سلامت ساختمان های مختلفی در بیمارستان های امام خمینی (ره)، شریعتی و شهدای تجریش برای اسکان همراهان بیمار احداث کرده اند، گفت: این فضاها دارای سوئیت های مجهزی بوده و  همه وسایل و امکانات زندگی در آنها وجود دارد، همچنین  خیرین سلامت اتاق های عمل و بخش های بیمارستان های مختلف را تجهیز و ملزومات پزشکی را به روز کرده‌اند.

آزاد تاکید کرد: ساخت همراه سرای بیمار به این دلیل بود که متاسفانه همراهان  به دلیل وضعیت معیشتی مجبور بودند شبها در فضای سبز و یا پیاده راه های اطراف  اسکان کنند که این مسئله برای وجه بیمارستان ها مناسب نیست؛ خیرین حوزه سلامت حدود پنج هزار میلیارد تومان به این حوزه کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به ساماندهی مجمع خیرین در استان های کشور  یاد آور شد:  انجام بسیاری از اقداماتی که به وسیله خیرین سلامت صورت گرفته است، با بودجه دولتی محقق نمی‌شد به طوری که بسیاری از مسئولان ذیربط به این مسئله اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/

ساماندهی مجمع خیرین در استان های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.