فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: صبح امروز سارق مسلحی مبلغ ١٧ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان را از بانک رسالت احمدآباد مشهد سرقت و متواری شد

سرقت مسلحانه از بانک رسالت شعبه احمدآباد مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سردار كريمي  گفت:ساعت ۹:۴۳ مردی موتور سوار با یک دستگاه موتورسیکلت که لباس و شال مشکی رنگ بر تن داشت وارد بانک رسالت شعبه خیابان احمدآباد مشهد شد.


وی گفت: راکب موتورسیکلت در داخل بانک با اسلحه در دست اقدام به تهدید مشتریان و کارکنان کرد و برابر تحقیقات اولیه حدود ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد را به سرقت برد.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: سارق بلافاصله از بانک بیرون زده و با موتورسیکلت هندا قرمز رنگ از محل متواری شد.


سردار کریمی گفت: ماموران انتظامی با دریافت این گزارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی  با اشاره به این مطلب که عملیات پلیسی با ردزنی‌های گسترده برای شناسایی و دستگیری عامل سرقت مسلحانه ادامه دارد و پلیس به سرنخ‌هایی دست یافته که انشا ا... بزودی خبر دستگیری این فرد را به شهروندان اطلاع رسانی خواهیم کرد.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت هر گونه اطلاعاتی در این رابطه مراتب را فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام//ا.س

 

سرقت مسلحانه از بانک رسالت مشهد

برچسب ها: سرقت مسلحانه ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.