جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت:ملت ایران به رهبری مرجع دینی از تاریکی ظلمت ستم شاهی به نور دست یافت.

به گزارش خبرنگار حاضر درمحل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز رویکرد دفاع تغییر کرد و ما باید از فناوری روز استفاده کنیم گفت: به کارگیری پهپاد در قرارگاه ها و توسعه این صنعت از رویکردهای جدید دفاعی سپاه است.
سردار روح الله نوری روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه پهپاد نبی اکرم (ص) میبد، افزود: پایگاه پهپاد این شهرستان از یگان های مهم سطح کشور است و آموزش و عمل کلی ماموریت آن است که به خلبان  و نیروهای متخصص نیاز دارد .

وی تصریح کرد: پایگاه یادشده باید در همه ابعاد تقویت شود تا پاسخگوی دیگر قرارگاه های کشور باشیم .

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه انقلاب را گنجینه ای ارزشمندبرای مردم ایران ذکر کرد و گفت: ملت به رهبری مرجع دینی از تاریکی ظلمت ستم شاهی به نور دست یافتند.

 سردار  نوری با اشاره به دشمنی بدخواهان نظام، یادآور شد: دشمنان در 40 سال گذشته دست از دشمنی و کینه توزی بر نداشتند و همواره با ابزارهای پیچیده که در اختیار دارند به دنبال شکست صفوف اتحاد بین ملت ایران و نیروهای مسلح هستند.

وی با بیان اینکه در این شرایط نباید در زمین دشمن بازی کنیم ، تصریح کرد: متدینین ،انقلابیون ،آحاد مردم و خانواده های شهدا می خواهند، گفتمان امام امت، ولی فقیه و انقلاب اسلامی پیش برود.

سردار نوری در این مراسم که فرماندار، جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند ،از خدمات سرهنگ غلامرضا فلاح قدردانی و سرگرد محمدعلی کارگرشورکی را بعنوان فرمانده جدید پایگاه پهپاد نبی اکرم (ص) میبد معرفی کرد.

وی همچنین با حضور بر مزار شهید گمنام و شهدای پایگاه یادشده با قرائت فاتحه ادای نسبت به مقام شامخ شهدا احترام کرد.

مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد. 

انتهای پیام/ ی

به کارگیری پهپاد در قرارگاه ها  از رویکردهای جدید دفاعی سپاه است

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.