فرمانده انتظامی استان گفت: پليس همواره در حوزه عملياتی از پشتيبانی مطلوب حوزه بهداشت و درمان برخوردار بوده است.

پشتيبانی مطلوب حوزه بهداشت و درمان از ماموريت های انتظامیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار بنی اسدی فر ، فرمانده انتطامی استان کرمان گفت: حوزه بهداشت و درمان در قالب واحدهای بهداری مستقر در رده ها و به ویژه بیمارستان سید الشهداء، از ماموريت های انتظامی به نحو مطلوبی پشتيبانی كرده است.

وی افزود: توسعه واحدهای درمانی از جمله بيمارستان سيدالشهدا حاصل زحمات و تلاش های پيشكسوتان عرصه نظم و امنيت بوده و به نسل امروز خانواده بزرگ نيروی انتظامی هديه شده است.

سردار بنی اسدی فر گفت: بررسی های ميدانی، اعلام رضايت شهروندان و همچنين ارزيابي های دانشگاه علوم پزشكی نشان داده است اين بيمارستان از مراكز درمانی برتر در سطح استان است كه اين امتياز از نظم و ارائه خدمات درمانی مطلوب ناشی می شود.

وی با اشاره به افزايش 25 درصدی تحرك و حجم عمليات های پليسی تصريح كرد: طی سال جاری پليس استان كرمان در زمينه كشف انواع مواد مخدر ركوردی بی سابقه و تاریخی از خود بر جای گذاشت و در زمينه ساير كشفيات نيز افزايش قابل ملاحظه ای را شاهد بوديم.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: بخش مهمی از اين افزايش عمليات ها و كشفيات ناظر به اطمینان از ارائه خدمات درمانی مطلوب درصورت ایجاد درگیری و مجروح شدن همکاران بوده است كه اين زحمات جای قدردانی دارد.


فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: در شرايط كنونی جنگ نرم يكی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و اخيرا هم شاهد بروز حادثه ایتلخ منجر به شهادت همكارانمان درتهران بوديم كه اين حادثه بار ديگر مظلوميت كاركنان خدوم ناجا را نشان داد.

وی يادآور شد: اين عزيزان برای كنترل و مديريت حوادث آموزش ديده اند و با سعه صدر و بردباری در مقابل عوامل نا آرامی دست به هيچ سلاح يا ابزار کشنده ای نبردند ولی متاسفانه تنی چند از آن ها به سبب جسارت و تعدی يك عده اغتشاشگر، مظلومانه به شهادت رسيدند.

مقام ارشد انتظامی استان بيان داشت: ماموران پليس و نيروهای بسيجی حاضر در اين حادثه و همچنين اين شهداي گرانقدر به واقع نداي مقام معظم رهبری را لبيك گفتند چراكه ايشان با تدابير حكيمانه خود همواره در خصوص اينگونه حوادث بر سعه صدر، خويشتن داری و بردباری ماموران تاكيد كردند.

فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به نقش بصيرت و آگاهي مردم در جهت حفظ ارزش ها و امنيت ميهن گفت: همه ما، مردم و مسئولان وامدار تمامی شهدا و ايثارگران عرصه نظم و امنيت هستيم و بايد همراه و همپای ولايت و رهبری نقش خود را در قبال ميهن عزيزمان به خوبی ايفا كنيم.


انتهای پیام/س

 

افزايش 25 درصدی تحرك و حجم عمليات های انتظامی سال96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار