با هدف خدمت رسانی به زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) درایام تعطیلات نوروزی طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان بردسکن از اول اسفند اغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی در بردسکن ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد خدمات سفر نوروزی گفت: امسال همانند سال‌های گذشته ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دربیمارستان ولیعصر (عج)، مرکز بهداشت، آزمایشگاه مرکزی و مرکز شبانه‌روزی انابد و اورژانس ۱۱۵ در ایام تعطیلات نوروز به‌طور کامل و مطلوب ارائه خواهد شد.

محمد حسین‌زاده افزود: با توجه به اینکه وضعیت بهداشت و درمان، نقاط قابل بهبود و محدویت‌های زیادی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دارد، در طول سال گذشته شبکه بهداشت و درمان بردسکن کارنامه بسیار خوبی از خود در مباحث خدمات بهداشتی درمانی، اورژانس جاده‌ای و بیمارستانی به همشهریان، مسافرین نوروزی و زائرین رضوی از خود به‌جا گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسب در راستای تامین نیرو‌های تخصصی جهت حضور پزشکان متخصص در این ایام صورت گرفته است، گفت: طرح تشدید نظارت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، محل اسکان میهمانان نوروزی و پارک‌ها و کنترل آب آشامیدنی توسط چهار تیم نظارت و بازرسی بهداشت محیط در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند آغاز شده تا پایان تعطیلات نوروزیادامه دارد.
 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن  افزود: آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان‌ها از لحاظ تجهیزات و دارو جهت بیماران اورژانسی، فعالیت شبانه‌روزی مرکز تسهیلات زایمانی بیمارستان با حضور متخصص زنان و زایمان برای ارائه خدمات مطلوب به مادران بارداراز اهم برنامه‌های این مدیریت در ایام نوروز است.
 
انتهای پیام//و.ت
 

برگزاری نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد خدمات سفر نوروزی بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.