رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: شاخص قیمت کل کالا‌ها وخدمات مصرفی برای کل خانوار‌های استان ۱۱۰.۳، مناطق شهری ۱۰۹.۵ و روستایی ۱۱۳.۸ می‌باشد.

کاهش یک دهم درصدی نرخ تورم در کل خانوارهای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  رضا جمشیدی افزود: نرخ تورم نقطه به نقطه کل خراسان رضوی در این ماه ۶.۹ درصد بوده که نسبت به ماه گذشته ۷ دهم درصدکاهش داشته است،

 
وی با بیان این که نرخ تورم کل خانوارکشوردر دوازده ماهه منتهی به بهمن سال جاری ۸.۳ درصد می‌باشد گفت: این رقم در مقایسه با ماه قبل از آن ۱ دهم درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی تصریح کرد: تورم نقطه به نقطه کل کشور دربهمن ماه امسال به ۸.۲ درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل ازآن ۳ دهم درصد کاهش داشته است.

جمشیدی با بیان اینکه نرخ تورم شهری و روستایی استان طی ۱۲ ماهه منتهی به بهمن امسال به ترتیب ۷.۹ و ۱۲.۱ درصد بوده است که این شاخص برای کشور به ترتیب ۸.۲ و ۹.۱ می‌باش، افزود: تورم ۱۲ ماهه منتهی به بهمن ۹۶ در نقاط شهری کشور در گروه خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات ۱۳.۰ پوشاک و کفش ۶.۰، مسکن ۶.۳ و گروه بهداشت و درمان ۷.۳ بوده است که این ارقام برای استان به ترتیب ۱۲.۸، ۵.۸، ۴.۴ و ۵.۶ می‌باشد
.
وی گفت: شاخص قیمت کل کالا‌ها وخدمات مصرفی برای کل خانوار‌های استان ۱۱۰.۳، مناطق شهری ۱۰۹.۵ و روستایی ۱۱۳.۸ می‌باشد.

انتهای پیام// ف. غ.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.