مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ضرورت هماهنگی در نحوه اجرای پدافند غیرعامل، مهمترین اولویت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

ضرورت هماهنگی در نحوه اجرای پدافند غیرعامل اولویت مهمی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کمیته پدافندغیرعامل، افزود: مهمترین عامل ماموریت پدافند غیرعامل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هماهنگی بوده، زیرا با اقدامات به موقع و هماهنگی بین مسئولان شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های صنعتی کاهش تهدید‌ها و آسیب‌ها را داشته و همچنین اقدامات پیشگیرانه به ویژه برای صنایع پر خطر را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمام صاحبان صنایع واحد‌های صنعتی و تولیدی باید با الگو‌ها و اقدامات امنیتی در این زمینه آشنا بوده و بروز باشند تا در مواقع لزوم خطری آن‌ها را تهدید نکند.

مهدی زاده مقدم گفت: صنعتگران باید اشرافیت کامل به اصول، مباحث و موضوعات مختلف پدافند غیرعامل داشته باشند و تمام برنامه‌های توسعه‌ای خود را با محوریت پدافند غیرعامل انجام بدهند.


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، افزود: در راستای راهبرد‌ها و پیشبرد اهداف برنامه‌های پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید بصورت مستمر کار شود تا هر لحظه آمادگی حداکثری وجود داشته باشد.

وی بر لزوم هر چه بیشتر افزایش ضریب امنیت و ایمنی و بکارگیری تمهیدات لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بطور دقیق در میان صنعتگران تاکید کرد و افزود: بسترسازی فراهم شده تا مشارکت حداکثری صاحبان صنایع محقق و راهکار‌های جدید ارائه و موارد پیشنهادی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام// ف. ح

 

آشنایی تمام صاحبان صنایع واحد‌های صنعتی و تولیدی باید با الگو‌ها و اقدامات امنیتی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.