سرپرست باشگاه فوتبال پرسپولیس گفت: اینفانتینو در جلسه ای که با سلطانی فر داشت برای حل مشکلات پرسپولیس قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با رادیو درباره تاثیر سفر اینفانتینو به ایران و احتمال حل مشکل محرومیت پرسپولیس گفت: حضور اینفانتینو در ابعاد مختلف فرصتی خوبی به ویژه برای پرسپولیس بود که تنها باشگاه محروم است و نمی تواند بازیکن جذب کند. در جلسه اینفانتینو و سلطانی فر ویژه به موضوع پرسپولیس پرداخته شد. اینفانتینو هم نشان داد استدلال ها را پذیرفته است ضمن این که او با دیدن هواداران ما در ورزشگاه قول داد مشکلات را پیگیری کند. ما هم گزارشی از روند پرونده ریزه اسپور ترکیه تهیه کردیم و ارائه دادیم.

او درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا باید از هواداران تیم پرسپولیس تشکر ویژه داشته باشم. با حمایت هواداران بود که پرسپولیس در این دو سال رکوردهای زیادی زد. ما به ناحق محروم شدیم و جرایم سنگینی برای ما در نظر گرفته شد. به علاوه این که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدیم و بهترین بازیکن ما ۴ ماه و ۱۰ روز محروم شد. این اتفاقات را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم که در روحیه تیم تاثیرگذار نباشد. عامل اصلی موفقیت تیم در این شرایط هواداران بودند که باشگاه و بازیکنان را تنها نگذاشتند.

گرشاسبی افزود: یک پنجره نقل و انتقالاتی از محرومیت ما باقی است و از فرصت ترمیم تیم و گرفتن بازیکن محروم هستیم ولی تلاش می کنیم خللی در تیم به وجود نیاید و روند رو به جلوی تیم ادامه داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه چیدمان بازیکنان توسط برانکو بیان کرد: ما محدودیت گرفتن بازیکن داریم اما دست برانکو بسته نیست. ستاره هایی درخشان و قوی در اختیار داریم و با این ستاره ها توانستیم در جدول لیگ برتر با تیم دوم اختلاف ۱۵ امتیازی داشته باشیم. برانکو شبانه روز با بازیکنان است. در مورد ترکیب تیم از ما خواسته است به او اجازه دهیم کار خودش را انجام دهد البته از لحاظ حرفه ای هم نمی توانیم در کارش دخالت کنیم.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: ما بعد از ۱۸ هفته یک باخت در دربی داشتیم. برانکو و بازیکنان هم از این باخت ناراحت هستند ولی همه چیز تمام نشده است. ما در آستانه بالا رفتن در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و بازیکنان اردوهای فشرده ای دارند. امیدوارم هواداران حمایت خود را نشان دهند، تیم را تنها نگذارند و امروز هم بازی خوبی از پرسولیس شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات گرشاسبی درباره وضعیت پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار