شهردار بردستان از اجرای ۵ پروژه عمرانی در شهر بردستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.

پروژه عمرانی در بردستان اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس مرادی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران، اولویت مهم این شهرداری را شفاف سازی عملکرد و خدمات رسانی به مردم برشمرد و اظهار داشت: تمامی فعالیت‌ها و تلاش‌های ما در راستای ایجاد رضایتمندی عمومی خواهد بود به طوری که با شفاف سازی عملکرد، همه ارکان شهرداری جهت آگاه‌سازی مردم، در دید و منظر شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

مرادی با بیان اینکه برای اولین بار در استان بوشهر تمام فعالیت‌های مالی شهرداری بزردستان به عرصه رسانه‌ها خواهد آمد و در فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد، اظهار داشت: به روز رسانی، پویائی و کارآمدتر کردن سیستم شهرداری یکی دیگر از برنامه‌هائی است که توجه ویژه‌ای به آن خواهم داشت.

شهردار بردستان از اجرای ۵ پروژه عمران شهری در این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل زیرسازی ۲۸ هزار متر مربع از معابر با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، اجرای فاز سوم دیوار ساحلی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، کانال دفع آب‌های سطحی با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان، پیاده‌راه‌سازی با اعتبار ۶۰ میلیون تومان و اجرای فاز دوم و تکمیل و تجهیز پارک سلامت با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان است.

توسعه فضای سبز

عباس مرادی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر بردستان هشت مترمربع خواهد بود، افزود: ایجاد و احداث فضای سبز به عنوان نبض تنفسی مردم باید مورد توجه جدی قرار بگیرد تا برخی از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و تفریحی شهروندان مرتفع شود.

مرادی اظهار داشت: نگاه ویژه‌ای به مسائل آموزشی و کمک به آموزش و پرورش خواهیم داشت به طوری که از سال ۹۷ هر ساله ۲ مدسه را با اولویت آموزش و پرورش تجهیز خواهیم کرد.

احداث پارک مشاهیر

وی با بیان اینکه شهرداری موفق خواهد بود که بتواند پروژه‌هایی را به غیر از آنچه وظیفه ذاتی شهرداری است انجام دهد، افزود: پروژه احداث پارک مشاهیر و نصب تندیس بزرگان ادبی گذشته و حال شهرستان در این پارک در دستور کار شهرداری بردستان قرار دارد تا شاعران بومی را از طریق جذب گردشگران داخلی و خارجی معرفی گردند.

شهردار بردستان ار احداث پارک تفریحی در حاشیه خور خبر داد و اظهار داشت: این پارک در مسیر جاده وفاق احداث خواهد شد.

عباس مرادی مهمترین مشکل فعلی شهر بردستان را معضل دفع آب‌های سطحی برشمرد و افزود: در شورای سوم طرح مطالعاتی دفع آب‌های سطحی بردستان با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال انجام گرفت که متأسفانه این طرح مطالعاتی تا کنون در شهرداری خاک می‌خورد و امروز ما با چالش بزرگ آب‌گرفتگی معابر در ایام بارندگی مواجه هستیم.

آماده‌سازی شهر برای نوروز

وی با بیان اینکه تا پایان اسفند ماه سال جاری و به منظور استقبال از سال جدید بلوار ورودی شهر بردستان به طول سه کیلومتر رنگ‌آمیزی خواهد شده و ۱۰ هزار اصله نهال در آن کاشته و ۸۰ گلدان نیز جانمایی خواهد شد، گفت: نمایشگاه نوروزی ارائه صنایع دستی با استفاده از ظرفیت کارآفرینان بومی در کنار پارک سلامت برپا خواهد شد و هر شب برنامه جشن، اجرای موسیقی و قرعه‌کشی در این محل برگزار می‌گردد.

مرادی، حمایت از سرمایه گذران بخش خصوصی را از اولویت مهم این شهرداری برشمرد و اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش خصوصی در شهر بردستان، همه زیرساخت لازم را برای انجام فعالیت سرمایه گذاران آماده خواهیم کرد.

تکمیل یادمان و پارک شهدای گمنام

شهردار بردستان با بیان اینکه بودجه عمرانی شهر بردستان از محل تملک دارایی‌ها ۲۳ میلیارد ریال خواهد بود، گفت: برای تکمیل یادمان و پارک شهدای گمنام شهر بردستان ۸ میلیارد ریال پیش بینی شده است که ۵ میلیارد ریال آن از طریق استانداری تامین خواهد شد.

عباس مرادی گفت: خبرنگاران امانت داران جامعه و افراد مورد وثوق جامعه هستند و از این باب صداقت و جدیت در کار و پیگیری امور، لازمه حضور این قشر زحمتکش در لایه‌های مختلف جامعه می‌باشد.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: شهدا ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.