تمامی مطالبات شالیکاران مازندران و گیلان به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال پرداخت شد.

سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری،گفت : پیگیری‌های بعمل آمده مطالبات شالیکاران استان‌های مازندران و گیلان مبلغ ۳۰ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال از طریق سامانه جامع خرید تضمینی محصولات کشاورزی پرداخت شد.

وی افزود: ۲۹ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال مربوط به خرید برنج از کشاورزان مازندرانی و یک میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال نیز مربوط به شالیکاران گیلانی است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور بابیان اینکه در سال زراعی جاری بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی و دستور شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید توافقی برنج ندا، نعمت و شیرودی امسال در دو مرکز خرید استان در شهرستان‌های نکا و بابل صورت گرفت گفت : که در این مدت ۵۶۳ تن برنج پرمحصول شالیکاران مازندرانی با معرفی نامه جهاد کشاورزی استان تحویل گرفته شد.

جعفری افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ همزمان با خرید برنج پرمحصول در مازندران، ۱۴ تن برنج صدری هاشمی نیز از کشاورزان گیلانی در دو مرکز که در شهرستان‌های رودسر و رشت دائر شده بود خریداری کرد.

انتهای پیام /ر

پرداخت ۳۰ میلیاردی مطالبات شالیکاران مازندران و گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.