مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: 46 جایگاه بنزین و 33جایگاه سی ان جی در استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آماده هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ مجتبی شکوری مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: 46 جایگاه بنزین و 33جایگاه سی ان جی در استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آماده هستند.

وی افزود: بازرسان این دستگاه، طرح درجه بندی و بررسی وضعیت جایگاه های سوخت، ویژه ایام نوروز را از پنجم تا شانزدهم اسفند اجرایی کردند تا در تعطیلات پیش رو مشکلی نداشته باشیم.

 شکوری گفت: این نظارت ها همراه با بررسی و ساماندهی وضع نظافت جایگاه ها و سرویس های بهداشتی، زیباسازی و نمازخانه های جایگاه های سوخت در ادامه اسفندماه و در ایام نوروز هم با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: شهروندان با مشاهده نواقص و مشکلات احتمالی در جایگاه های سوخت می توانند با سامانه تلفنی شبانه روزی 09627 تماس بگیرند.

مجتبی شکوری با بیان اینکه مصرف معمول روزانه بنزین در استان 550 تا 600 هزار لیتر است، افزود: در تعطیلات نوروز هم 700 تا 750هزار لیتر سوخت در روز مصرف خواهد شد.

وی از افزایش فروش هشت درصدی بنزین تا بهمن ماه امسال هم خبر داد و گفت: مصرف بنزین سوپر هم در استان افزایش یافته و در تلاش هستیم سهمیه استان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/آ

مصرف روزانه 550 تا 600 هزار لیتر بنزین در استان

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.