معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: نیروی انتظامی به عنوان محور اصلی مدیریت امنیت عمومی جامعه محسوب می شود که در این راه نیازمند مشارکت عمومی، مدنی و سازمانی دیگر نهادها است.

نیروی انتظامی متولی اصلی مدیریت امنیت عمومی جامعه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در نشست خبری گفت: پلیس در رویکرد جامعه محور، خود را به عنوان بخشی از جامعه می‌داند و تلاش می‌کند با جلب مشارکت و همکاری سایر اقشار جامعه به کنترل و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه بپردازد.

وی با اشاره به وجود تعاملات مثبت میان پلیس و سازمان بهزیستی در گیلان اعلام کرد: یکی از سازمان‌هایی که همواره ارتباط بسیار خوبی با پلیس داشته و در ایجاد امنیت عمومی پلیس را یاری می‌کند بهزیستی استان به‌ویژه حوزه اورژانس اجتماعی این سازمان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان اقدامات پلیس در برخورد با انواع آسیب‌های اجتماعی را بسیار موثر برشمرد و اظهار داشت: شناسایی اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه مانند زنان، دختران، کودکان و زنان بد سرپرست که مورد ضرب و شتم و قرار می‌گیرند از جمله این اقدامات است.

سرهنگ جعفری خیرخواه افزود: شناسایی دقیق مناطق حاشیه‌نشین شهر و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی آن در جهت کنترل آن‌ به عنوان مناطق جرم‌خیز، از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی پلیس است.

انتهای پیام/اص

پلیس، متولی اصلی مدیریت امنیت عمومی جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.