رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت:در اعداد و ارقامی که در مجمع اعلام شد بدهی فدراسیون ژیمناستیک نزدیک به یک میلیارد است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،زهرا اینچه درگاهی پس از پایان مجمع سالیانه این فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت:خوشبختانه بیشتر روسای هیئت های استان ها به جز 2 نفر در این مجمع حضور داشتند.امروز ژیمناستیک کشورمان یک پارچه فعال است به صورتی که در این چند ماه گذشته نزدیک به هشتاد کلاس داوری را برای این عزیزان برگزار کرده ایم.

او  درمورد عملکردش در سال 96 گفت:عملکردم در این چند ماهی که به فدراسیون آمده ام خوب بوده است و در مجمع امروز هم اقداماتی را که امسال انجام داده بودم به اطلاع حاضران در جلسه رساندم. از زمانی که وارد فدراسیون شده ام پرونده های مالی و عملکرد فدراسیون را که از سال 90 تا 95 مختومه مانده بود به آنها رسیدگی کردیم که از نظر من این مسئله زیاد زیبنده این فدراسیون نبود و باید خیلی زودتر از این ها به این مسائل رسیدگی می شد.در عین حال موفق شدیم با استخدام یک تیم حسابرسی خبره و کاردان اوضاع گزارش های مالی فدراسیون را که در این سال ها نامشخص بود سر و سامان دهیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه عنوان کرد: اعضای مجمع خواستار پیگیری تخلفاتی شدند که در گذشته اتفاق افتاده بود و از ما درخواست کردند تا نسبت به این تخلفات بررسی هایی را به عمل بیاوریم تا فدراسیون جو آرام تری را نسبت به گذشته داشته باشد.در اعداد و ارقامی که در مجمع اعلام شد بدهی فدراسیون ژیمناستیک در امسال نزدیک به یک میلیارد و پانصد هزار تومان است که این بخش روشن  موضوع بود،‌ بخش تاریک فدراسیون هم مربوط به این بود که پیش از این بالغ بر ۵۰ نفر بازنشسته در فدراسیون کار می‌کردند که با آنها قطع همکاری کردیم.سپس تعداد کارمندان فدراسیون را از ۸۰ نفر به ۵۰ نفر و سپس به ۳۳ نفر کاهش دادیم و از زمانی هم که ما به فدراسیون آمده ایم و آکادمی را افتتاح کرده ایم پرسنل فدراسیون به یازده نفر کاهش یافته است.

باید به برخی از افراد که تنها هفته‌ای 2 ساعت با فدراسیون کمک می کردند غرامت 220 ساعت کار ماهانه را پرداخت کنیم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطر نشان کرد: موضوعی که فدراسیون را با یک سری پرداخت‌های غیرمنتظره مواجه می کرد و هر هفته با آن رو به رو بودیم، پرداخت‌های چند ده میلیون تومانی در هر هفته بود.ما مجبور بودیم به برخی از افراد که تنها هفته‌ای 2 ساعت با فدراسیون کمک می کردند غرامت 220 ساعت کار ماهانه را پرداخت کنیم که این از نظر ما درست نیست ولی با این حال ما مکلف هستیم تا آن را پرداخت کنیم.

اینچه درگاهی افزود:‌ بودجه سال ۹۶ ما ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بود که ۷۲ درصد آن تا این لحظه جذب شده است که نزدیک به ۳۹۰ میلیون تومان آن بدهی سنواتی بود که ما بالغ بر ۱۷۵ میلیون تومان را تا این لحظه پرداخت کرده‌ایم. بدهی اماکن نیز بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان است. در هر صورت مجمع به خوبی برگزار شد.

او درباره اعتراضات و عملکرد فدراسیونش گفت: امروز شما اینجا خانواده ژیمناستیک ایران را دیدید که آنها همه اعلام کردند آن ۲۰ نفری که خود را به عنوان نماینده خانواده ژیمناستیک معرفی می‌کنند به هیچ وجه نماینده این خانواده نیستند.به طور مثال مربی که شاگرداش به تیم ملی راه می یابد وظیفه او است که این ورزشکار را در مسابقات همراهی کند. افرادی که در تیم ملی شاگرد نداشتند اما حقوق آن را دریافت می‌کردند، امروز بیرون ماندند و دستشان کوتاه شده و اعتراض می‌کنند، که این موضوع تعجبی ندارد، زیرا از نظر ما باید حقوق این گونه افراد به فرد مناسب تری پرداخت شود.

اینچه درگاهی درباره کمک به استان‌های محروم گفت: با توجه به بحران‌های مالی و بدهی‌های گذشته عددی که امسال به استان‌ها کمک شد،عدد خوبی بود. تمام سعی ما این است که در راستای پیشرفت این رشته کمک هایمان را به این هیئت ها همچنان با قدرت ادامه دهیم.

 هدف ما حضور شایسته در بازی‌های آسیایی جاکارتا و کسب سهمیه المپیک جوانان است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان درباره برنامه‌های سال آینده فدراسیون گفت: در سال 96 توانستیم 47 مدال در رقابت های مختلف بین المللی کسب کنیم که خوشبختانه 24 عدد آن مدال طلا بود،از طرفی راه‌اندازی 10 پایگاه‌ قهرمانی در کشور از مهمترین برنامه‌های ما در این چهار سال اخیر است، تا از این طریق بتوانیم استعدادهای رشته ژیمناستیک را برای حضور در المپیک 2024 شناسایی کنیم. تمام هدف ما  حضوری شایسته در بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین کسب سهمیه المپیک جوانان که در کشور آرژانتین برگزار می شود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار