روح الله وین معتقد است مهد کودک‌ها زمینه رشد و پیشرفت ژیمناستیک را در عرصه‌های جهانی فراهم می‌کند.

به گزارش  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز «پنج شنبه» پنجمین دوره جشنواره ژیمناستیک و مهارت‌های حرکتی پایه ژیمناستیک در ورزشگاه شهید حیدرنیا تهران برگزار شد. در این جشنواره صد‌ها کودک ژیمناستیک کار حرکات زیبایی از این رشته ورزشی را به نمایش گذاشتند.

روح الله وین رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران در این باره گفت: پنجمین دوره جشنواره ژیمناستیک مهد کودک‌ها همراه با جشنواره ژیمناستیک برای همه امروز در ورزشگاه شهید حیدرنیا برگزار شد. برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث جذب کودکان به ژیمناستیک و دیگر رشته‌های ورزشی می‌شود.

او ادامه داد: قهرمانان نوجوان و جوان تیم ملی کار خود را از مهدکودک‌ها آغاز کرده اند و اکنون در میدان‌های مختلف مدال کسب می‌کنند. آغاز ژیمناستیک از مهد کودک‌ها زمینه رشد و پیشرفت این رشته را حتی در عرصه‌های بین المللی فراهم خواهد کرد. امیدواریم همان طور که ورزشکاران ما در بخش خرک مدال آور هستند، بتوانند در سال‌های آینده در دیگر مواد نیز به مدال برسند.

رئیس کمیته " ژیمناستیک برای همه "فدراسیون ژیمناستیک درباره اقدامات این کمیته اظهار کرد: جلسات متعددی با همکاران و پیشکسوتان این رشته برگزار و برنامه‌های لازم را از سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک (fig) دریافت کرده ایم تا در سطح کشور اجرا کنیم. قرار است سال آینده گروهی ۱۰۰ نفره برای حضور در جشنواره ژیمناستیک برای همه به مالزی و اتریش اعزام شوند.

وین درباره اعتراضات خانواده ژیمناستیک به نحوه اداره فدراسیون و رئیس فدراسیون بیان کرد: در هر فدراسیونی تعدادی معترض وجود دارند. امیدوارم این اعتراضات به پیشرفت ژیمناستیک ختم شود. لازم است معترضان خود را با فدراسیون هماهنگ کنند تا شاهد پیشرفت ژیمناستیک باشیم.

انتهای پیام /

اظهارات وین درباره کمیته ژیمناستیک برای همه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار