استاندار اردبیل گفت: اصناف و بازاریان در همه برهه ها اعم از دوران انقلاب و دفاع مقدس و تحریم و حال حاضر یکی از بزرگترین حامیان نظام بوده و نقش بسزایی را ایفا کرده اند.

بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: برای رونق بازار برنامه ریزی هایی را انجام داده ایم و کاهش هزینه های بازار در تامین کالاهای مورد عرضه با اتصال به مراکز و کانون تولید یکی از این برنامه هاست که به همیاری و کار کارشناسی بازاریان نیز نیاز داریم‌.

وی اظهار داشت: ایجاد ثروت و افزایش درآمد مردم استان و بالا بردن قدرت خرید با ایجاد صنایع تبدیلی و افزایش ارزش افزوده محصولات تولیدی بخش کشاورزی و دامی استان یکی دیگر از برنامه های رونق اقتصادی و بازار استان است که به جد دنبال می شود و موفقیت هایی را با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی حاصل شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری از دیگر برنامه های رونق بازار استان است اضافه کرد که هر چه تعداد بیکاران کاهش و شاغلان افزایش یابد تاثیر مستقیم بر رونق بازار دارد و در این راستا از بدو ورود خود به استان مجدانه پیگیر راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین هستیم و پیش بینی می کنیم تا ۴ سال آینده ۱۰۰ واحد کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ایجاد  شود.

بیش از 20 هزار شغل سال آینده در اردبیل ایجاد می شود

بهنام جو با اشاره به ایجاد 20 هزاز شغل در سال آینده گفت: ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال آینده و تداوم این روند در سال های آتی را در برنامه ریزی توسعه استان قرار داده ایم که جلب و جذب سرمایه گذاران با تحویل اراضی به پایین ترین قیمت، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، تسهیل روند صدور مجوزهای و کاهش مدت به کوتاه ترین زمان  ممکن از جمله راهکارهای توسعه سرمایه گذاری استان است .

وی گفت: اعتبار لازم را جهت مطالعه طرح رونق بازار استان اختصاص می دهیم.

استاندار اردبیل همچنین بر ساماندهی مشاغل مزاحم استان اشاره کرد و گفت: توجه به کاهش ترافیک در برنامه ریزی ساماندهی مشاغل مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بازار ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.