فرماندار خلخال گفت: با بهره برداری از راه خلخال به ماسوله در استان گیلان بخش بزرگی از گردشگران شهر توریستی ماسوله از این طریق به استان اردبیل سرازیر می شوند.

افزایش و توسعه گردشگری با بهره برداری از راه مواصلاتی خلخال به ماسوله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فریدون بابایی، فرماندار خلخال با اشاره به قرار گرفتن در آستانه بهره برداری از راه خلخال به ماسوله در استان گیلان گفت: با بهره برداری از این طرح در سال آینده بخش بزرگی از گردشگران شهر توریستی ماسوله از طریق این جاده به سمت خلخال و استان اردبیل سرازیر شده و تحول مهمی در بخش گردشگری شهرستان ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه ده ها طرح بزرگ صنعتی و گردشگری و با سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه های مختلف در این شهرستان در حال اجرا است گفت: با تکمیل و بهره برداری از طرح های بزرگ سرمایه گذاری و اشتغال بخش بزرگی از بیکاران در این واحدهای تولیدی اشتغالزا ، آینده ای روشن و پر از امید در انتظار مردم این شهرستان است.

بابائی اظهار کرد: در سال جاری بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی در بخش های مختلف اشتغال فراگیر ، اشتغال روستایی ، ایجاد کسب و کار خانگی و اجرای طرح های اقتصادی در این شهرستان هزینه شد.
وی افزود: علاوه بر فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 200 نفر از محل پرداخت 380 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ، از محل تسهیلات اعتباری اشتغال فراگیر نیز 400 نفر در بخش تولید پوشاک و در کارگاه های کوچک و بزرگ این شهرستان اشتغال یافتند.
فرماندار خلخال با اشاره به درخواست بازاریان خلخال در زمینه سازی برای باز بودن جاده خلخال به پونل در طول فصول مختلف سال گفت: مذاکرات مختلفی با مسئولان استان همسایه گیلان انجام شده و با توجه به قرار گفتن بیش از 60 کیلومتر از مسیر 80 کیلومتری این راه در حوزه استحفاظی استان گیلان ، کار برفروبی ، بازگشایی و آماده سازی مسیر در طول مدت مسدود بودن راه بستگی به نحوه همکاری مسئولان راهداری این استان دارد.

انتهای پیام/ح

هزینه اعتبار تسهیلاتی بالغ بر 800 میلیلارد ریال در بخش های مختلف اشتغال

 

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.