هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: ۳ امتیاز حساس مقابل فولاد گرفتیم، اما کیفیت زمین سبب شد مچ پایم پیچ بخورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی درباره برتری ۲ بر صفر سایپا مقابل فولاد خوزستان گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و شرایط ۲ تیم متعادل بود اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و توانستیم بهتر از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

او ادامه داد: هرچند فولاد هم در نیمه دوم خوب کار کرد، اما موقعیت گلزنی خاصی نداشت و ما توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم. در نیمه دوم سوار بازی بودیم و با تعویض‌های علی دایی، جریان بازی به سود سایپا بازگشت. خدا راشکر ۳ امتیازی که برای ما حیاتی بود، کسب کردیم.

ترابی درباره کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: وضعیت زمین مشخص است و لزومی ندارد کسی درباره آن صحبت کند. به دلیل ناهمواری زمین، مچ پای من در نیمه اول پیچ خورد و در ادامه با درد بازی کردم. این زمین به هیچ وجه شرایط برگزاری بازی را ندارد، اما مجبور هستیم در آن به میدان برویم.

او درمورد میزان آسیب دیدگی اش گفت: در حال حاضر شرایط بدی ندارم، اما باید ببینم پزشکان چه تشخیص می‌دهند.

پرسپولیس برای قطعی کردن قهرمانی اش به مصاف سایپا می‌آید

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد تعطیلات ۲۷ روزه لیگ برتر گفت: پس از تعطیلات با پرسپولیس بازی می‌کنیم و اگر می‌خواهیم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم، باید در این دیدار بهترین نتیجه را بگیریم. البته پرسپولیس برای قطعی کردن قهرمانی اش به مصاف سایپا می‌آید.

تمرینات ریکاوری کی روش به بازیکنان و باشگاه‌ها کمک می‌کند

ترابی درباره تمرینات ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرینات ریکاوری به باشگاه‌ها و بازیکنان ملی پوش کمک می‌کند. تیم سایپا تلاش می‌کند تعامل خوبی با تیم ملی داشته باشد و امیدوارم تمریناتی که کی روش در ساختمان پک برای بازیکنان درنظر گرفته است، تداوم یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.