امام جمعه دورود گفت: راهبرد امروز آمریکا و رئیس جمهور این کشور برآیند بازی صفر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حقیان امام جمعه دورود در خطبه‌های نماز جمعه  دورود اظهار کرد: دولت ترامپ همزمان ۵ پرونده را در کشور ما باز گذاشته و به دنبال عملیاتی کردن راهبرد بازی با صفر است.

وی بیان کرد: هراز چند گاهی به دلیل پرونده موشکی ایران و به بهانه اینکه ما به دنبال ساخت موشک‎های بالستیک و موشک‏های دارای قابلیت کلاهک هسته‎ای هستیم، شاهد تمدید تحریم‎ها و تهدید‌های رئیس جمهور آمریکا هستیم.

امام جمعه دورود خاطر نشان کرد: هر از گاهی شاهد تهدید به تحریم و لغو برجام هستیم، به بهانه اینکه در توافق هسته‎ای در دولت اوباما بین ایران و کشور‌های ۱+۵ ایران سود برده و باید این توافق مجددا بررسی شود.

حقیان بیان کرد: ابتدا آمریکا گروه‎ها و ملت‎هایی مانند حزب‎الله لبنان و انصارالله یمن را به عنوان تروریسم معرفی و ایران را به خاطر حمایت از آن‎ها، حامی تروریست می‎دانست.

وی تاکید کرد: پس از شکست آمریکایی‎ها در سناریوی هفته گذشته شاهد ارائه پیش‎نویس قطعنامه‎ای علیه ایران توسط انگلیس در شورای امنیت به بهانه حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله یمن بودیم.

امام جمعه دورود تصریح کرد: پس از وتو این قطعنامه و پیش‎نویس آن توسط روسیه نماینده آمریکا در سازمان ملل تهدید کرده است که اگر وتو‌های روسیه ادامه داشته باشد، این کشور باید از راه‌های دیگر وارد شود.

حقیان با بیان اینکه پرونده پنجم به منظور فشار بر ملت و تحقق راهبرد بازی با برآیند صفر توسط آمریکایی‌ها پیش‎بینی شده و درحال عملیاتی شدن است، اظهار کرد: در حمایت از ناهنجاری‎های مدنی، نافرمانی مدنی و شرعی، اغتشاشات عده‎ای فریب خورده در شهرستان‎ها و اغتشاش خیابان پاسداران آمریکا اولین کشوری بود که حمایت، تهدید و تشویق کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته همه توطئه‎ها، تئوری‎ها و نظریه‎های مختلف آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شده است، افزود: وحدت مردم و مسئولان حول محور قلب تپنده شریعت و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی در عصر غیبت، ولایت فقیه است.

خطیب نماز جمعه دورود با اشاره به اینکه سالروز رحلت ام‎البنین به نام تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، عنوان کرد: امنیت و پیشرفت در ابعاد مختلف مدیون صبر مادران و صبوری همسران شهدا است.

حقیان گفت: در یکی از دستگاه‎های اجرایی دورود بدون اینکه یک ثانیه اضافه کاری انجام شده باشد، ماهانه ۴۰۰ میلیون اضافه کار پرداخت می‎شود.

انتهای پیام/م

راهبرد امروز آمریکا برآیند بازی صفر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.