دنیای پرآشوب و جنگ زده امروزی حاصل تدابیر و سیاست‌های شیطان بزرگی به نام آمریکاست که خود را مدیر لایق جهان می‌داند.

آمریکا مدیر لایق جهان بدون جنگ؟!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تمام جنگها و خونریزی‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد همیشه ردپایی از حضور آمریکا وجود داشته است؛ شیطان بزرگی که از ضعف برخی کشورهای جهان استفاده و تلاش می‌کند با سرکوب آنها قدرت بیشتری برای خود بخرد.

آمریکا با تدابیر نه چندان کارآمدش ادعای مدیریت و ساختن  دنیای جدیدی دارد، دنیایی ایده‌آل برای خود تا بهتر بتواند به چپاول و غارتگری بپردازد. تاکنون کشورهای زیادی از جمله لیبی، سوریه، افغانستان، صربستان و تعدادی دیگر قربانی سیاست‌های آمریکا شده‌اند. 

و حالا این دشمن قسم خورده با این توهم که می‌تواند تدابیر شیطانی خود را در ایران نیز پیاده کند، از هر فرصتی در جهت رسیدن به  خواسته‌اش استفاده می‌کند. به عنوان مثال اغتشاشات اخیر بهانه‌ای شد تا آمریکا یک بار دیگر با حمایت از آشوبگران موضع واقعی خود را نسبت به ایران نشان دهد.

سخنان رئیس جمهور این کشور یک بار دیگر نشان داد که ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا اشتباه نکرده است. دیگر تمام جهان به این حقیقت اذعان دارد که آمریکا هرگز دوست ایران نبوده است و حمایت‎هایش دلسوزانه نیست. تنها گوشه‌ای از جنایات آمریکا به روایت تصویر در ویدئوی زیر ارائه شده است. 

انتهای پیام/

آمریکا، مدیر لایق جهانِ بدون جنگ ؟!

برچسب ها: آمریکا ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
آمریکا پاش هرجا باز بشه ویران میکنه
آخرین اخبار