مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی گفت: به منظور افزایش تعاملات اقتصادی و بازرگانی با افغانستان ،همکاری های خراسان رضوی در صادرات سوخت و فرآورده های نفتی به این کشور ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛احمد یزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با تجار افغانستان گفت: با توجه به  ارتباطات چندین ساله سازمان همیاری شهرداریهای استان با تجار افغانستان و اعتماد به وجود آمده، تلاش داریم همکاریهای خود را در حوزه صادرات سوخت مرزی و فرآورده های نفتی به کشور افغانستان به نحو مطلوب تری ادامه دهیم.

وی افزود: با واگذاری کارگزاری سوخت مرزی به سازمان همیاری، تا کنون اقدامات موثری در حوزه صادرات سوخت صورت گرفته که بر اساس سازوکارهای قانونی، خوشبختانه  برای مرزنشیان خراسان رضوی سودمند بوده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به آمادگی سازمان همیاری در جهت تداوم و بهبود هرچه بیشتر ارتباطات با تجار افغانستان، ادامه داد: امیدواریم با انجام برنامه ریزی های لازم  علاوه بر مسائل مربوط به حوزه سوخت، تعاملات دوجانبه با فعالان اقتصادی ، تجار این کشور را به سمت و سوی زمینه های مشترک دیگر نیز سوق دهیم تا از ظرفیتهای خوب این بخش بهترین استفاده را در جهت بهره مندی مردم دوکشور داشته باشیم.

انتهای پیام// ف.ج

 

دیدار مدیر عامل سازمان همیاری خراسان رضوی با تجار افغانستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.