در کارگاهی کوچک در شهرستان نیشابور بیش از ۳۵۰ قطعه تحرمی تولید می شود که حتی تولید برخی از آن‌ها در انحصار چند کشور محدود دنیا است.

تولید قطعات صنعتی تحریمی در کارگاهی کوچک در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ابوالفضل خانی مدیر این کارگاه تراشکاری گفت: بنده افتخار می‌کنم که امروز با استفاده از توان مهندسان داخلی توانستیم در همین کارگاه قطعاتی را تولید کنیم که در اوج تحریم‌ها مورد نیاز نیروگاه‌های برق بوده است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه  ۳۵۰ قطعه تحریمی در اوج تحریم‌ها تولید  می شود  گفت: در ساخت کل قطعات مخصوصا قطعات مورد نیاز نیروگاه‌های برق در کل ایران در نمایشگاه بین المللی و چهار سال متوالی موفق به کسب رتبه اول شدیم.

مسئول این کارگاه تولیدی  اعتماد به توان داخلی را دلیل اصلی توسعه خود دانست و گفت: هر قطعه‌ای را که فکر می‌کنند تولید آن در داخل کشور محال است ما به همت مهندسان ایرانی در این کارگاه تولید می‌کنیم، ۳۵۰ قطعه تحریمی را تولید کردیم.

خانی افزود: اگر به همت و توان داخلی اعتماد کنیم بی شک هر کار غیر ممکنی ممکن کمی شود، در همین کارگاه کوچک قطعه‌ای موتر‌ها را تولید می‌کنیم که تنها در خاورمیانه منحصر به این کارگاه است.

وی گفت: بسیاری از قطعات ما قابلیت صادرات را دارند و به کشور‌های همجوار مانند ترکیه نیز صادرات قطعات صنعتی را داریم .
انتهای پیام// س. ح.
 

تولید بیش از ۳۵۰ قطعه تحرمی در کارگاهی در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.