سومین کنفرانس بین المللی فقه و قانون با حضور محققان و پژوهشگرانی از ایران و جهان اسلام در مرکز فقهی ائمه اطهار قم به کار خود پایان داد.

اختتامیه کنفرانس بین المللی فقه و قانون در قم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛اختتاميه سومین کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی امروز با حضور محققان و پژوهشگرانی از ایران و جهان اسلام در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار شد.

گودرزی،دبير اختتاميه سومین کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعيت های اجتماعي علمی سومين کنفرانس بين المللی فقه، قانون و واقعيت های اجتماعي در حاشيه برگزاری اين نشست دوروزه مبانی توصيفی و تحليلی واقعيت های اجتماعی و فقه، روش شناسی فقه پشتيبان قانون در قبال واقعيت های اجتماعی و همچنين بررسی فقهی، حقوقی آسيب های اجتماعی فراروی قانون را از محورهای اين نشست علمی عنوان کرد.

وی فراخوان مقالات اين همايش را از موسسات علمی پژوهشی و مراکز علمی راهبردی جهان اسلام دانست و افزود: بيش از 150مقاله به دبيرخانه کنفرانس ارائه شد که از اين تعداد 55مقاله برگزيده و در 4پنل تخصصی بررسی وارائه شد.

گودرزی در ادامه ضرورت ها و راهکارهای زمينه ساز اجرای قوانين الهی در جامعه از ديدگاه قرآن کريم، فقه واقع گرا زمينه ساز نوگرا، اضطرار از منظر حقوق مسئوليت در نقص تعهدات بين المللی از جانب دولت ها و بررسی فقهی-حقوقی، حقوق شهروندی را از برخی موضوعات مقالات ارائه شده خواند.

اين همايش علمی دو روزه که با مشارکت مرکز تحقيقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد عصر امروز به کار خود پايان داد.

انتهای پیام/ش

برگزاری کنفرانس بین المللی فقه و قانون در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار