هشتمین مجمع عمومی تشکل های فرزندان شاهد کشور امروز در مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مجمع عمومی تشکل‌های فرزندان شاهد کشور در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛هشتمین مجمع عمومی تشکل های فرزندان شاهد سراسر کشور صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فر در مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فر، عضو موسس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در این مراسم فرزندان شهدا را ثمره ها و میوه های ارزشمند برترین انسان های تاریخ معاصر ایران دانست و گفت: فرزندان شهدا چهره هایی تربیت یافته در آغوش مادران صالح و صبور هستند.

وی با اشاره به مخاطرات موجود در مسیر تعالی انقلاب اسلامی و بیان آیاتی از قران مجید افزود: در آغاز طلوع اسلام و بحبوهه پیروزی ها و موفقیت ها خداوند از یک تهدید جدی برای جامعه اسلامی پرده برداشت و مسلمانان را مورد توجه جدی قرار داد و آن هم خطر انحراف از اصول و ارزش های اسلامی و بازگشت به دوران جاهلیت است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فر فداکاری های شهدای کربلا و مسیر آنها را مسیری برای حضور اقوامی از این جنس در همه اعصار تاریخ دانست.

مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد سراسر کشور و دبیر برگزاری این همایش هم گفت: این همایش به صورت سالانه برگزار می شود.

عامریان تجلیل از فعالان طرح نایب الشهید و تدوین و تعیین برنامه های سال آینده، انتخابات اعضای هیئت مدیره را از دیگر برنامه های این همایش دو روزه عنوان کرد.

وی توجه به موضوعات مربوط به خانواده شهدا و رسالت آنها نسبت به اسلام و انقلاب را از دیگر برنامه های مهم این همایش دانست.

این همایش فردا به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/ش

مجمع عمومی تشکل‌های فرزندان شاهد کشور در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار