مراسم نکوداشت زنده یاد سردار رحیمی خورشیدوند از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی امروز در قم برگزار شد.

مراسم نکوداشت سردار رحیمی برگزار شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مراسم نکوداشت زنده ياد سردار رحيمی خورشيدوند در ستاد فرماندهی انتظامی قم و با حضور خانواده آن مرحوم، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی و حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.در این مراسم  از خانواده ی سردار خورشيدوند و برخی از کارکنان بازنشسته ی ناجا تجليل شد.

نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نيروی انتظامی را نيرويی مقتدر اما خويشتندار خواند که توانسته در دوران های گوناگون از کيان و اقتدار نظام اسلامی دفاع کند.

حجت الاسلام ذوالنوری رشادت ها، ايستادگی ها و مجاهدت های افرادی مانند سردار خورشيدوند را از برگ های زرین کارنامه ی قابل تقدير نيروی انتظامی بیان کرد.

وی جنگ امروز را پيچيده تر از جنگ تحمیلی دانست و گفت: دشمن در جبهه کنونی ناشناخته است و در قالب دوست در خانه های مردم خودنمايی می کند.

حجت الاسلام ذوالنوری ابزار اينترنتی هنجارشکن، خلق عرفان های کاذب، فضای سايبری مخرب و پيام های رسانه ای آشوب آفرين و مخالف با اعتقادات مذهبی ملت ايران را از شيوه های دشمنی نوين بيان کرد.

سردار رحيمی خورشيدوند از فرماندهان نيروی انتظامی در استان های کهکلويه و بويراحمد، ايلام، کردستان و قم بود که بعد از 31سال خدمت صادقانه در 5مرداد سال89 در سن 48سالگی به علت عارضه قلبی و آسيب های ناشی از بمباران شيمیايی دوران دفاع مقدس به هم رزمان شهيدش پيوست.

انتهای پیام/ش

بزرگداشت سردار رحیمی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار