مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از تعزیر ۲۵۷ آرایشگاه زنانه متخلف از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از آغاز طرح تشدید نظارت‌ها بر آرایشگاه‌های زنانه، گشت‌های مشترک سیار تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: این اداره کل در برخورد با متخلفین هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.

وی افزود: این بازرسی‌ها با حضور یک قاضی زن تعزیرات حکومتی انجام و تلاش می‌شود تا با نظارت مستمر بر این واحد‌ها، میزان تخلفات به حداقل کاهش یابد.

مبشری ادامه داد: خدمات درمانی از جمله تزریق ژل و برخی اقدامات لیرز و تاتو و ... در آرایشگاه‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده و یا گزارش موارد، برخورد قانونی انجام می‌شود.

مبشری تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۷۵۰ مورد بازرسی انجام که منجر به تشکیل ۲۵۷ پرونده تعزیراتی برای آرایشگاه‌های متخلف گردیده و متخلفین نیز ۳۸۱ میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: شماره ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده و از شهروندان تقاضا داریم تا موارد شکایات خود را به این سامانه اعلام تا نسبت به برخورد با متخلفین اقدام شود.
انتهای پیام/ر

جریمه نقدی برای متخلفان آرایشگاه‌های زنانه

برچسب ها: تعزیرات ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
یک ارایشگاه زنانه با تبانی مسئول دفترهاش هزینه های گزافی میگیرد.ویک میلیون و دویست هزار تومان درسال۹۶ یعنی فروردین گذشته برا عروس گرفت و شاگردانش عروس رو ارایش کردند.وخیلی زشت.وقتی اعتراض کردم.یک جوری عروس رو از درب اسانسور دار فرستاد داخل کوچه که نتونیم اعتراض کنیم.اول ک میخواد عروس نوبت بگیره.اونقر تحویلت میگیرند ک فریبشون رو میخوری....بدبخت شاگردهاش ب ردیف سلام میکنن و ایشون با تکبر خاصی سر تکون میده.واقعا ارزو دارم یک مسئول دلسوز بشینه اونجا ب بهونه ارایش خودش یا عروس..ببینه اینا چ پولهائی ب جیب میزنند.راستی ی پیرزنی هم هست طبقه بالا ک گوش بفرمان و غلامشه.وخلاصه اوضاع ب ظاهر خوبش رو فقط خدا میدونه.ارزو دارم همینطور ک برا عروس ما شد بدترین شب خدا در همین دنیا نتیجه عمل فریبکارانشونو نشونشون بده