مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی و بهداشتی و قاچاق کالا، موضوع را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مردم می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را علاوه بر شماره تلفن ۱۳۵ از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و پایگاه اینترنتی tazirat۱۳۵.it به تعزیرات حکومتی اعلام و نتیجه نهایی را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به گستره جغرافیایی استان و کمبود نیروی انسانی برای کنترل بازار، افزود: ما در هر حال مردم بهترین ناظر هستند و از آن‌ها تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه‌های ذکر شده اعلام کنند.

مبشری ادامه داد: برای اثر بخشی هرچه بیشتر و کاهش تخلفات، بررسی گزارشات مردمی توسط گشت مشترک تعزیرات که با همراهی رییس شعبه سیار است انجام و متخلفان در محل جریمه می‌شوند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از اختصاص شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های گزارشات مردمی خبر داد و افزود: پرونده‌های تشکیل شده در سریع‌ترین زمان ممکن و خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/ر

 تعزیرات حکومتی فارس گزارش تخلفات صنفی و بهداشتی را رسیدگی می کند

برچسب ها: تعزیرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار