شهرکرد بام ایران آماده استقبال از عید نوروز و آغاز سال جدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهردار شهرکرد از آمادگی بام ایران برای استقبال از عید نوروز و سال جدید خبر داد.

نورالله غلامیان گفت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه و فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، ترافیک و حمل و نقل در راستای استقبال از نوروز ۹۷ و ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه ریزی جهت ایجاد بازارچه و ساماندهی دستفروشان، برپایی جشنواره ماهی قزل آلا و صنایع دستی در ایام نوروز هم در دستور کار قرار دارد.

شهردار شهرکرد ادامه داد: آماده سازی پارک‌ها و اسکان مسافران در بوستان‌های لاله، ملت، تهلیجان و آبی جنگلی، گل‎کاری و درختکاری فضا‌های سبز، آذین بندی، نصب نماد‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر، برپایی سفره‌های هفت سین، راه اندازی آب‎نما‌ها و رنگ آمیزی جداول و مبلمان پارک ها، تهیه و توزیع نقشه سیاحتی شهر، برپایی کاروان فرهنگی بشارت بهار، افزایش تعداد تابلو‌های هدایت مسیر، رونمایی از محل جدید نماد قفل چالش‌تر و اجرای برنامه‌های تحویل سال، از اقدامات این شهرداری در آستانه سال جدید است.

غلامیان اضافه کرد: آسفالت و ترمیم ترانشه‌های سطح معابر، کنترل و ساماندهی حفاری ها، آماده باش ناوگان حمل و نقل درون شهری و خدمات دهی هر چه بهتر پایانه مسافربری آزادی، نظاف معابر، پاکسازی دیوار نوشته ها، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و خط کشی معابر از دیگر اقدامات برای استقبال از سال نو در شهرکرد می‌باشد.

وی، جلب رضایت شهروندان و مسافران و آغاز سالی پرنشاط و شاداب برای شهروندان و میهمانان را از اهداف این برنامه‌ها بیان کرد.

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، با دو هزار و ۶۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین مرکز استان در کشور به شمار می‌رود و به همین دلیل به «بام ایران» شهرت دارد. این شهر در مجموع جزو ۲۰ شهر مرتفع ایران می‎باشد.

انتهای پیام/ن

استقبال از بهار در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار