ولایتی گفت: شایعه استعفای رهبر القای شبهه از سوی کسانی است که منافعشان در دانشگاه آزاد به خطر افتاده است.

شایعه استعفای رهبر از سوی افرادی مطرح شده که منافعشان در دانشگاه آزاد به خطر افتاده استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین همایش مرجعیت‌ علمی که امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص کناره‌گیری فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ریاست‌ این دانشگاه گفت: این کاملاً حرف نادرستی است، از وجود دکتر رهبر به عنوان یک فرد با تجربه و عالم که سابقه‌ بسیار ارزشمندی در مدیریت دانشگاه دارند و جزو موفق‌ترین افراد در دوره ریاست دانشگاه تهران هستند، استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: دکتر رهبر فرد بسیار ارزشمند در دانشگاه آزاد است و ما از وجود او استفاده می‌کنیم.

کناره‌گیری رئیس دانشگاه آزاد به هیچ وجه‌  صحت ندارد

رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ما از اینکه دکتر رهبر ریاست‌ دانشگاه آزاد را دارند، خوشحالیم و همکاری تنگاتنگی میان بنده، وی، معاونین رهبر و مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد وجود دارد و به هیچ وجه‌ این موضوع صحت ندارد؛ این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافعشان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

ولایتی گفت: جلسه‌ای که امروز برگزار شد در رابطه با مرجعیت در حوزه علوم پزشکی بود، چرا که توقع مقام معظم رهبری و مردم ایران این است که جمهوری اسلامی مثل گذشته درخشان باشد.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در گذشته شاهد بودیم که حدود 600 سال کتاب قانون متن اصلی در حوزه پزشکی در دانشگاه‌های شرق و غرب عالم بود.

ولایتی گفت: براساس یک گزارش بعد از اختراع ماشین چاپ در نیمه دوم قرن پانزدهم میلادی دو کتاب ابتدا به چاپ رسید (تورات و انجیل) اما کتاب سومی که چاپ شد، ترجمه لاتین کتاب قانون بود، به طوری که برای اروپایی‌ها اهمیت داشته است و با وجود تعصبی که روی داشته‌های خودشان داشتند، آن را در اولویت قرار دادند.

وی یادآور شد: امروز هم کشور این زمینه را فراهم کرده و دانشجویان ما این استعداد را دارند که بتوانند دوباره این مرجعیت علمی پزشکی را به ایران بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۴:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
بسیاری از رشته های دانشگاه ازاد فاقد استاد واقعی هستند و توسط استادانی که مربوط به رشته های بی متقاضی که قبلا" استخدام شده اند تدریس می شود. این یک زنگ خطر برای کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
برای چی یدفه تصمیم به استعفا گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
به شهریه دانشگاه ازاد رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
اقای دکتر به داد دانشجویان دنداپزشکی ۹۶ بروجرد برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
ولایتی چرا خودش سکان رو دستش نمیگیره به نظرم بهتر از بقیش
آخرین اخبار