معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: آشنایی و آگاهی مردم از شیوه های جدید سرقت به پیشگیری و مقابله با آن کمک می کند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا آشناگر در نشست کمیسیون نحوه پیشگیری و مقابله با سرقت افزود: برای آموزش و آگاه سازی مردم می‌توان از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی، سمن‌های فعال و رسانه‌ها استفاده کرد.

آشناگر تاکید کرد که در آستانه فرا رسیدن نوروز برای مقابله با هرگونه سرقت، باید ایست و بازرسی‌ها فعال‌تر و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خرید و تجاری تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین همچنین گفت: براساس آمار‌های دریافت شده امسال هم در کاهش وقوع سرقت‌ها و هم کشف آنها، عملکرد خوبی را در استان داشته ایم که این رویه باید تداوم یابد.

وی با اشاره به مصوبه پیشگیری از سرقت شورای عالی امنیت ملی در سه دوره کوتاه، میان و بلندمدت، اضافه کرد: تدوین این برنامه‌ها باید کمی دنبال شده و اعتبارات مربوط به آن نیز باید جذب شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین همچنین گفت: درباره سرقت از طلافروشی‌ها و بانک‌ها و یا سرقت‌های مسلحانه تجهیزات اولیه مانند دوربین در شناسایی و برخورد با سارقان بسیار مهم است و مدیران این اماکن باید برای نصب تجهیزات کنترلی اقدام کنند در غیر این صورت باید مسئولیت‌های مربوطه را بپذیرند.

انتهای پیام/

نشست کمیسیون نحوه پیشگیری و مقابله با سرقت

 

برچسب ها: نوروز ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
با توجه به تنوع گسترده سیستمها و تجهیزاتی که تحت عناوینی متقلبانه، از جمله ضد سرقت در بازار فروخته میشوند امکان آموزش مردم به منظور انتخاب صحیح سیستم یا تجهیزات غیر ممکن کننده سرقت وجود نخواهد داشت، لذا تنها روش ممکن، آگاه نمودن مردم از این موضوع است که هر سیستم یا تجهیزاتی از طرف فروشندگان به عنوان ضد سرقت معرفی و توصیه میگردد، میبایست به همراه ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت باشد و برای مثال بهانه هایی از جمله اتلاف وقت بیشتر سارق جهت سرقت یک دروغ بزرگ است که نباید به آن توجه کنند.
آخرین اخبار