مدیرکل فرودگاه های خوزستان از لغو 2 پرواز از تهران به اهواز بدلیل قرار گرفتن توده بزرگ باران زای الکتریکی در مسیر هواپیماها خبر داد.

محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه های خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به قرار گرفتن توده بزرگ ابرهای الکتریکی در مسیر هواپیماهای تهران - اهواز طی شامگاه سه شنبه بیان کرد: خلبانان ترجیح دادند پرواز را تا رسیدن به شرایط جوی مناسب به تعویق اندازند.

وی با بیان اینکه شب گذشته 2 پرواز رفت و برگشت تهران به اهواز به دلیل وجود ابرهای الکتریکی لغو شد اظهار داشت: پروازهای دیگر نیز تا بهبود شرایط جوی با تاخیر انجام می شوند.

رضایی در ادامه افزود: پرواز تهران-اهواز- تهران هواپیمایی آتا به شماره ورودی 5635 و خروجی 5636 و پرواز تهران-اهواز-تهران هواپیمایی کارون به شماره ورودی 2612 و خروجی 2613 هم به دلیل شرایط جوی لغو شدند.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان بازگشت این پرواز از میانه راه به فرودگاه مهرآباد را تکذیب و اذعان کرد: هیچ گزارش مبنی بر بازگشت این هواپیما از میانه راه نداشته و این پرواز، پیش از سفر از مبدا لغو شده است.

این مقام مسئول گفت: پرواز 860 هواپیمایی آسمان از مبدا تهران به آبادان نیز شب گذشته به دلیل بدی آب و هوا در ساعت ٢٠ و ١5 مجبور به فرود در فرودگاه اهواز شد و پس از تثبیت شرایط جوی، به سمت آبادان پرواز کرد.

انتهای پیام/گ

بارش باران 2 پرواز به فرودگاه اهواز را لغو کرد

برچسب ها: بارش باران ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار