آیت الله نوری همدانی با بیان این که نهادینه کردن حجاب بر عهده نهادهای مسئول است،گفت:حجاب باید با امر به معروف در جامعه اجرا شود.

حجاب باید با امر به معروف در جامعه اجرا شود به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله نوری همدانی،از مراجع عظام تقلید در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با بیان اینکه نهادینه کردن حجاب در جامعه بر عهده نهادهای مسئول است گفت: انتظار حوزه علمیه از مسئولان این است که نسبت به مسئله حجاب که از مسلمات اسلام است، از طریق نهی از منکر در جامعه تبیین و از شیوع بی حجابی جلوگیری شود.

وی افزود: چند سالی است که مسئله عملیاتی شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر سر زبان هاست اما آنطور که باید اجرا نمی شود.

این مرجع تقلید بیان کرد:قبلا هم درباره حجاب بحث کرده ایم و منظور من این بوده است که حجاب باید با امر به معروف در جامعه اجرا شود.


آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: نظام ما یک نظام اسلامی است و زمانی که مساله ای در قرآن، روایات و سیره اهل بیت(ع) مطرح شده است، باید اجرایی شود.


وی تاکید کرد: یکی از مسلمات اسلام حجاب زن است و ارزش زن در این صورت حفظ می شود.


مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: لازم است حجاب اسلامی در جامعه عملی شود و افرادی که قدرت دارند باید برای عملیاتی شدن حجاب اسلامی در جامعه تلاش نمایند.

انتهای پیام/ش

دیدگاه آیت الله نوری همدانی در مورد حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
درود بر آیت الله نوری همدانی
آخرین اخبار