رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی از شناسایی 368 اثر تاریخی و باستانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ابراهیم امامی، رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی تصریح کرد: از این تعداد 182 اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

وی متذکر شد: در ایام نوروز آثار تاریخی و طبیعی متعددی در این شهرستان آماده بازدید گردشگران خواهد بود و عید نوروز فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های گردشگری شهرستان گرمی است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمی به وجود جاذبه های متعدد طبیعی از جمله باغات و چشمه ها اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این بناهای تاریخی، آداب و رسوم و صنایع دستی متنوعی در این شهرستان مشاهده می شود که برای مسافران جذابیت خواهد داشت.

امامی به ضرورت آماده سازی شهرها و روستاهای هدف گردشگری در آستانه تعطیلات نوروزی تاکید و اضافه کرد: از جمله رنگ آمیزی و شست و شوی جداول، لکه گیری معابر و جمع آوری زباله ورودی شهرها مورد تاکید است.

فرماندار گرمی خواستار نصب بنرهای مرتبط با عید نوروز شد و افزود: انتظار می رود فضای شهری آماده استقبال از مسافران نوروزی باشد.

امامی افزود: طرح تسهیلات نوروزی از 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه سال آینده فعال شده و به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می شود.

انتهای پیام/ح

ثبت 182 اثر ملی در شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.