مهمترین رویداد‌های خبری و تولیدی رسانه ملی در آبان ماه سال ۹۶ را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال گذشته هم با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی برنامه های متنوعی را تدارک دید و همراه مردم بود. در این گزارش می توانید مهمترین رویدادهای خبری و تولیدی صداوسیما  در مهرماه سال 96 را در اینجا بخوانید.

آغاز پیش تولید فصل سوم «دورهمی»

 سازندگان مجموعه برنامه «دورهمی» پیش تولید فصل سوم این برنامه را در آبان ماه 96 آغاز کردند.

انتصاب مدیر طرح و برنامه شبکه 3 سیما

علی اصغر پور محمدی، مدير شبكه سه سيما در حكمی جمشید صادقی را به سمت مدیریت طرح و برنامه شبکه سه سیما منصوب كرد.

 آغاز پخش سریال «شب و شهر» از رادیو نمایش

«شب و شهر»، سریالی رادیویی بود که فریدون محرابی آن را کارگردانی نموده است.

آغاز طرح حمایتی هنرمندان پیشکسوت برای مناطق محروم

نشست مشترک موسسه هنرمندان پیشکسوت و استاندار کرمان پیرامون طرح موسسه هنرمندان پیشکسوت در حمایت از دانش‌آموزان محروم رودبار کرمان، روز دوشنبه ۲۲ آبان در ساختمان موسسه پیشکسوتان برگزار شد.

در این نشست هوشنگ توکلی، محمود عزیزی، داریوش ارجمند، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، اکبر کریم مبارکه، صفا آقاجانی، مریم معترف، عزت‌الله مهرآوران و جمعی از مسولان استان کرمان حضور داشتند..

پخش قصه «نامه آخر» از مجموعه روزهای بهتر

قصه «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی از 27 آبان روی آنتن شبکه یک رفت. این قصه در منطقه زرین دشت فیروزکوه فیلمبرداری شد و مکان‌هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین‌های کشاورزی، مسجد و محله از لوکیشن‌های اصلی آن هستند.

معرفی دبیران چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم

سید مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی به پیشنهاد محمد احسانی دبیر چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم، طی احکام جداگانه‌ای حسین کرمی، علی اصغر پورمحمدی، سلیم غفوری و محمد رحیم لیوانی را به ترتیب به عنوان دبیر بخش های «سریال‌های تلویزیونی»، «مسابقات تلویزیونی»، «برنامه های مستند» و «پویانمایی» این جشنواره منصوب کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار